Ο Θεοχάρης του Μόσιαλου, Γιωργάκη, Θεοδωράκη και τώρα Μητσοτάκη... έχει εμπειρίες με τις μπίζνες...
Σκάει νέα υπόθεση σκανδάλου; Αυτό τουλάχιστον υπαινίσσεται με... δημοσίευμά του στα "Νέα" ο (φιλοκυβερνητικός) Γιώργος Παπαχρήστος ο οποίος γράφει συγκεκριμένα:
«Απαξίωση του EOT. ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ότι η μονοθεματική ενασχόλησή του με τον κορωνοϊό είναι μεν επιβεβλημένη, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης, αλλά καλού κακού ας ρίχνει και καμιά ματιά τι γίνεται γύρω στο υπόλοιπο μαγαζί.
Για παράδειγμα, ακούω τα μύρια όσα για το υπουργείο Τουρισμού, και τον Χάρη Θεοχάρη. Ο φίλος Χάρης, με άρθρο του σε μια τελευταία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου παρέδωσε την τουριστική προβολή της χώρας σε ιδιωτική εταιρεία ονόματι «MARKETING GREECE», η οποία ανήκει στον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Επικεφαλής της «MARKETING GREECE» είναι η κυρία Ιωάννα Δρέττα, σύζυγος του πρόεδρου του ΣΕΤΕ Γ. Ρέτσου…
Παρακάμπτω εντελώς τον πειρασμό να μιλήσω ότι πρόκειται για «οικογενειακή υπόθεση» ή το ακόμη κλασικότερο «Γιάννης κερνάει… Ιωάννα πίνει», και στέκομαι σε αυτό καθ’ εαυτό το γεγονός, δεδομένου ότι με την απόφαση του Χάρη Θεοχάρη, όχι και τόσο επαρκώς αιτιολογημένη, θα συμβούν τα ακόλουθα: το υπουργείο Τουρισμού, ο EOT, οι Περιφέρειες, οι Δήμοι θα συνάπτουν χωρίς διαγωνισμούς απευθείας συμβάσεις διαφήμισης και προβολής της χώρας συνολικά, των περιφερειών ή σημαντικών μνημείων με τη «MARKETING GREECE», έργο το οποίο διεκπεραίωνε έως τώρα με τη γνωστή επιτυχία ο EOT!!
Θα μας εξηγήσει κανείς, με επιχειρήματα, γιατί απαξιώνεται με αυτόν τον άκρως περίεργο τρόπο ο EOT και μάλιστα προς όφελος μιας ιδιωτικής εταιρείας; Χάρη;».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου