Όσο αυτό είναι δυνατόν…
Το καλοκαίρι οι οδηγοί που βρίσκονται στις
μεγάλες πόλεις υποφέρουν όταν «πέσουν» σε μποτιλιάρισμα.
Η ζέστη είναι αφόρητη και υπάρχουν πολλοί που ανοίγουν τα παράθυρα γιατί δεν θέλουν να ανοίξουν το aircondition, ώστε να μην αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμου.
Μία έρευνα όμως από το Κέντρο Ερευνών Καθαρής Ατμόσφαιρας του Πανεπιστημίου του Surrey στη Μεγάλη Βρετανία, δείχνει πως τα ανοιχτά παράθυρα ειδικά σε ώρες αιχμής, επιφέρει πολλούς κινδύνους για την υγεία των επιβατών.
Μπορείτε να δείτε όλη την έρευνα ΕΔΩ
Το καλοκαίρι οι οδηγοί που βρίσκονται στις
μεγάλες πόλεις υποφέρουν όταν «πέσουν» σε μποτιλιάρισμα.
Η ζέστη είναι αφόρητη και υπάρχουν πολλοί που ανοίγουν τα παράθυρα γιατί δεν θέλουν να ανοίξουν το aircondition, ώστε να μην αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμου.
Μία έρευνα όμως από το Κέντρο Ερευνών Καθαρής Ατμόσφαιρας του Πανεπιστημίου του Surrey στη Μεγάλη Βρετανία, δείχνει πως τα ανοιχτά παράθυρα ειδικά σε ώρες αιχμής, επιφέρει πολλούς κινδύνους για την υγεία των επιβατών.
Τα δεδομένα προήλθαν από 10 χώρες - Dhaka (Bangladesh), Chennai (India), Guangzhou (China), Medellín (Colombia), São Paulo (Brazil), Cairo (Egypt), Sulaymaniyah (Iraq), Addis Ababa (Ethiopia), Blantyre (Malawi), και Dar-es-Salaam (Tanzania) - και η έρευνα επικεντρώθηκε στη συγκέντρωση βλαβερών αιωρούμενων σωματιδίων (PM2.5) κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε ώρες αιχμής, τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα.
Η έρευνα εξέτασε το ύψος των σωματιδίων στο αυτοκίνητο σε τρεις περιπτώσεις: όταν τα παράθυρα είναι κλειστά και έχουμε ανοιχτό το aircondition με ανακύκλωση αέρα, όταν είναι ανοιχτά, αλλά και όταν είναι κλειστά και λειτουργεί ο εξαερισμός. Ποια ήταν τα αποτελέσματα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου