Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 20, 2020

Και που να δείτε την συνέχεια εσείς που υποθηκεύσατε την Ελλάδα για τα επόμενα 99 χρόνια! Η μοίρα σας ετοιμάζει μεγάλες εκπλήξεις! Μα πάρα πολύ μεγάλες εκπλήξεις...


Πρώτη φορά το 2007 είχα γράψει

-τότε- σε τεχνική ανάλυση στους AegeanTimes, ότι σε 3 χρόνια (εννοώντας το 2010) έρχεται μεγάλο πιστωτικό γεγονός στην Ελλάδα και επιβολή επιτήρησης στην οικονομία μας! Ενα άρθρο που έφερε τον τίτλο: "Ελληνική Οικονομία, Βαρομετρικό χαμηλό" και προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις!

Το 2010 όταν επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις μου, πρώτος απ' όλους αποκάλυψα σε τηλεοπτική συνέντευξη ότι έρχεται δανειακή σύμβαση-μαμούθ η οποία θα ξεπερνά τα 110 δις ευρώ και δεν θα είναι 20 με 30 δις όπως έλεγαν τότε τα παπαγαλάκια. Αρχικά με είχαν αποκαλέσει ημίτρελο γιατί το ποσό φάνταζε εξωπραγματικό!

Τον Απρίλιο του 2010 αποκάλυψα ότι έρχεται μνημόνιο και επιτροπεία που θα μας δένει χειροπόδαρα προκειμένου να σωθούν 4+1 Γαλλογερμανικές τράπεζες!

Οι παλιοί εδώ τα θυμούνται όλα!

Την ίδια χρονιά, το "ευχαριστώ" ήταν ότι, μου έκλεισαν το προφίλ μου στο FB με το πρόσχημα ότι "διασπείρω ανυπόστατες ειδήσεις για την οικονομία"! Μιλάμε για τρέλα, όχι αστεία ...

Κυνηγήθηκα περισσότερο από τον καθένα από ποιους λέτε;;;

Από αυτούς που υποστήριζαν και εξακολουθούν μέχρι σήμερα να υποστηρίζουν τον Ομπάμα και φυσικά τον Μπάϊντεν !!!

Κι έρχεται τώρα ο ... αγαπημένος τους Πρόεδρος, να γράψει σε βιβλίο του, όσα προειδοποιούσα την τριετία 2007-2009 και όσα αποκάλυπτα στο κανάλι Εγνατία από το 2010 και μετά για τον ρόλο των τραπεζών ειδικά στην Γερμανία!

Κυριολεκτικά η μοίρα τους επιφυλάσσει άσχημα παιχνίδια!!!

Γιατί θέλω να δω τώρα, όταν κυκλοφορήσει το βιβλίο, τι θα λένε όσοι εγκλημάτησαν κατά της Ελλάδας, μαστιγώνοντας 11 εκ. ανθρώπους, λέγοντάς τους ότι "φταίνε οι Ελληνες για τα μνημόνια γιατί δεν έκοβαν αποδείξεις για τις τυρόπιτες και γιατί έτρωγαν τα χρήματά τους στα μπουζούκια"!

Θέλω να δω όλη την σπείρα της κρίσιμης τριετίας 2010-2012, τι θα λένε που το ίνδαλμα τους ο Ομπάμα, τους βγάζει στην σέντρα και τους δίνει στεγνά, παραδεχόμενος (10 χρόνια μετά βέβαια), όσα αποκαλύπταμε τότε, ελάχιστοι οικονομολόγοι! Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού!

ΥΓ.

Και που να δείτε την συνέχεια εσείς που υποθηκεύσατε την Ελλάδα για τα επόμενα 99 χρόνια! Η μοίρα σας ετοιμάζει μεγάλες εκπλήξεις! Μα πάρα πολύ μεγάλες εκπλήξεις...




Γιώργος Αδαλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου