Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 15, 2020

Ξενοδοχείο στην Αθήνα ετοιμάζει ρεβεγιόν με μπουφέ

Ξενοδοχείο ετοιμάζει ρεβεγιόν με μπουφέ τα

Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στον ΣΚΑΪ. Έκκληση του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης στους πολίτες να κάνουν καταγγελίες στο 1520.



Ρεβεγιόν με μπουφέ ετοιμάζει ξενοδοχεία στην Αθήνα για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Αυτό τουλάχιστον αναφέρθηκε σε καταγγελία τηλεθεατών που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ.


Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, απηύθυνε έκκληση στους καταναλωτές να κάνουν καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520 για να βοηθήσουν τις αρμόδιες υπηρεσίες και να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι.


Ο κ. Σταμπουλίδης αναφέρθηκε και στο όριο εννέα ατόμων που έχει δοθεί ως σύσταση για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, λέγοντας πως «είναι θέμα που σχετίζεται με την κοινωνική ηρεμία, την ψυχολογική κατάσταση των οικογενειών, οι οποίες είναι αρκετά επιβαρυμένες το τελευταίο διάστημα. Νομίζω όμως ότι στο τέλος κανένας από εμάς, ακόμα κι αν θέλει να καλέσει κόσμο στο σπίτι του, θα σκεφτεί πρωτίστως την ασφάλειά του».  



Για το click away, το άνοιγμα της αγοράς και των υπηρεσιών καλλωπισμού, ο κ. Σταμπουλίδης σημείωσε ότι «το σύνολο του εμπορικού κόσμου έχει ανάγκη να βρει τρόπο επικοινωνίας με τους καταναλωτές», αλλά και οι επιχειρήσεις να μπουν στη λογική του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.


Όπως είπε:

«Γνωρίζουμε όλοι ότι από αυτή τη διαδικασία δε θα βγούμε αλώβητοι. Το click away και οι άλλες διαδικασίες που ακολουθήσαμε δε θα λύσουν τα προβλήματα του εμπορικού κόσμου. Αυτό που έπρεπε να κάνουμε είναι αφενός να κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση μεταξύ καταναλωτών κι επιχειρήσεων κι αφετέρου οι πολίτες είχαν βρει τον τρόπο να εξυπηρετήσουν τις καταναλωτικές τους ανάγκες».

Ο κ. Σταμπουλίδης αναφέρθηκε τέλος και στις προηγούμενες ημέρες, πριν την εορταστική περίοδο, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Black Friday και άλλες προωθητικές ενέργειες.

«Είχαμε εκτόξευση των παραγγελιών κατά 70% σε σχέση με το πρώτο lockdown. Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής όταν θέλει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του, θα το κάνει έτσι κι αλλιώς. Έτσι, δώσαμε με πολύ συγκεκριμένο τρόπο τη δυνατότητα αντί να περιμένουν τις εταιρείες courier, να πηγαίνει μόνος του να παραλαμβάνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου