Τα Απόκρυφα της Πόλης στο Βατικανό. Πέρα από Κάθε Φαντασία
(Μέρος Δεύτερο)
Διαβάστε εδώ το Μέρος Πρώτο
Η Αγία Έδρα του Βατικανού (SS) είναι
πανταχού παρούσα σε όλη την πόλη του Βατικανού και τη Ρώμη, έτσι έχω αποφασίσει να δημοσιεύσω μόνο τις πιο ενδιαφέρουσες παραλλαγές της.Δύο άλλα πανταχού παρόντα σύμβολα είναι το οκτάκτινο αστέρι και το fleur-de-lis.
Ασπίδα με λιοντάρι (λατρεία του ήλιου), το κλειδί του Σολομώντα και κυψέλη / επίφυση
Το σύμβολο fleur-de-lis εξελίχθηκε από το αρχαίο σύμβολο της μέλισσας και αποτελεί το ίδιο πράγμα: αντιπροσωπεύει τις “βασιλικές” οικογένειες . Ήταν και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως από τους γαλαζοαίματους. Προσέξτε στην επάνω αριστερή γωνία ένα τυποποιημένο γλυπτό του fleur-de-lis (παραπάνω εικόνα).
Μέσα σε αυτόν τον μικρότερο ναό, βρίσκουμε την οροφή κηρήθρα, τις μασονικές δάφνες και το οκτάκτινο αστέρι του Μελχισεδέκ ή της Ινάννα (Σουμεριακή θεά των Ανουνάκι).
Από μια άπειρη ποικιλία συμβόλων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, η ίδια μικρή ομάδα συμβόλων χρησιμοποιείται για να διακοσμήσει όλους τους ναούς της “ελίτ”
Άξιος θαυμασμού και σημείο αναφοράς της Βασιλική του Αγίου Πέτρου είναι ο μαύρος βωμός, ο οποίος κατά τη γνώμη μου, είναι ένα εξαιρετικά αρνητικό – σατανιστικό σύμβολο.
Ο μαύρος βωμός, με τις φιδογυριστές στήλες, είναι γεμάτος με απεικονίσεις: ήλιους, μελίσσια και μέλισσες, δάφνες, τετράγωνα, κουκουνάρια και γυμνά παιδιά (κακοποιημένα σεξουαλικά και θυσιασμένα σε σατανιστικές τελετές)
Παρατηρήστε το περιστέρι (Ινάννα) στην οροφή του βωμού, ακτινοβολεί ενέργεια στο σχήμα του σταυρού των Ανουνάκι
Η οροφή του θόλου της βασιλικής έχει μια κεντρική θεϊκή φιγούρα που κατοικεί μέσα σε έναν ακτινοβολούντα ήλιο και περιβάλλεται από ακόμη 32 οκτάκτινα αστέρια.
Το σύνολο των 33 ήλιων / αστεριών, συμβολίζει τις 33 τάξεις του Τεκτονισμού
Κάτω από τον θόλο της βασιλικής και κάτω από τον μαύρο βωμό, υπάρχει ένα ακόμα επίπεδο στη διάθεση του κοινού, και τουλάχιστον ένα ακόμη επίπεδο στο οποίο δεν επιτρέπεται η πρόσβαση του κοινού.
Στο πρώτο υπόγειο επίπεδο υπάρχουν τεράστιες μαρμάρινες σαρκοφάγοι των νεκρών παπών, συνεχίζοντας την παράδοση του ενταφιασμού των υψηλόβαθμων μελών της μυστικής κοινωνίας κάτω από τεράστιους θόλους.
Κατά τη διάρκεια των “θρησκευτικών” τελετουργιών, ο Πάπας έχει πρόσβαση σε αυτό το υπόγειο επίπεδο μέσω διπλής σκάλας, που οδηγεί ακριβώς κάτω από το μαύρο βωμό.
Εξαιρετικά παράξενο για μια χριστιανική θρησκεία (οι Καθολικοί είναι Χριστιανοί) είναι ο συμβολισμός του αντεστραμμένου σταυρού, ο οποίος είναι σατανιστικός. Είναι επίσης γνωστός ως σταυρός του Αγίου Πέτρου και αυτός, κατά τη γνώμη μου, είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκε ως ο υποτιθέμενος προστάτης της εκκλησίας.
Η είσοδος στο πρώτο επίπεδο των κατακομβών: παρατηρήστε τα οκτώ οκτάστινα αστέρια που απεικονίζονται στο πάτωμα, όλα γύρω από το βωμό, και οι αντετραμμένοι σταυροί στις πόρτες στις κατακόμβες
Ένας άλλος λόγος είναι ότι το όνομά του αρχίζει με το γράμμα P, από τις Πλειάδες. Η Βασιλική του Αγίου Πέτρου βρίσκεται πάνω από το Χ που σχηματίζεται από τον αστερισμό του Ωρίωνα, όπως παρουσίασα στην αρχή αυτού του άρθρου.
Τα μπερδεμένα Χ και Ρ είναι ένας αλγόριθμος, ένα κλειδί, για το ξεκλείδωμα της αλήθειας. Ο τελικός λόγος είναι ότι ο Πέτρος φέρεται να έλαβε το κλειδί των Ουρανών από μια θεϊκή φιγούρα, τον Ιησού Χριστό
Πριν σας δείξω τις εικόνες από το εσωτερικό του πρώτου επιπέδου των κατακομβών , θέλω να σας δείξω μία ακόμα φωτογραφία, της αψίδας της βασιλικής
Ας ξεκινήσουμε από το κάτω μέρος αυτού του μαύρου βωμού, όπου έχουμε τέσσερις παραλλαγές της Αγίας Έδρας.
Παραπάνω μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα την παπική τιάρα που αντιπροσωπεύει την κυψέλη / επίφυση και τα κλειδιά της αλήθειας – τίποτα νέο εδώ. Αλλά το υπόλοιπο του εμβλήματος αποτελείται από δύο απόκρυφα σύμβολα σκαλισμένα σε μια ασπίδα.
Το πρώτο σύμβολο είναι ένα δέντρο, και αντιπροσωπεύει το δέντρο της γνώσης και της ζωής. Είναι το ίδιο δέντρο που παρουσιάζεται σε όλους τους μεγάλους πολιτισμούς και που αντιπροσωπεύει τη δημιουργία της ζωής μέσω της γενετικής χειραγώγησης ( παρατηρήστε τους θεούς – ψάρια, την ιπτάμενη θεϊκή φιγούρα, και το οκτάκτινο αστέρι… μικρό τεχνούργημα που βρέθηκε στον 12.000 ετών ναό Γκόμπεκλι Τεπέ, απεικονίζουν το φίδι και το δέντρο της γνώσης / DNA).
Το δεύτερο σύμβολο είναι ένα μελίσσι / κηρήθρα με .ενα οκτάκτινο αστέρι πάνω από αυτό.
Πάνω σε αυτό το βωμό , στέκονται τέσσερις πάπες (συν δύο στις γωνίες), πάνω από αυτούς υπάρχουν δύο γυναίκες που θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν τις Νινχουρσάγκ και Ινάννα, και δύο μικρά γυμνά παιδιά που κρατούν τα κλειδιά της γνώσης και της παπικής τιάρας που αντιπροσωπεύουν την κυψέλη και την επίφυση.
Πάνω από όλη τη σκηνή υπάρχει ένα περιστέρι (Ινάννα) που βρίσκεται μέσα σε έναν λαμπερό ήλιο, ενώ στους δεξιούς και αριστερούς τοίχους υπάρχουν δύο Άγιες Έδρες με ασπίδες.
Στην ασπίδα, στη δεξιά πλευρά, υπάρχουν μελίσσια, ενώ στην ασπίδα, στην αριστερή πλευρά υπάρχουν έξι fleur-de-lis ».
Οι κατακόμβες
Κατεβαίνοντας στις κατακόμβες μέσω μιας δεύτερης σκάλας, ο πρώτος πίνακας που θα παρατηρήσετε είναι δύο γυμνά παιδιά (αυτή τη φορά δεν έχουν φτερά, ως εκ τούτου, δεν είναι υποτιθέμενοι άγγελοι), κρατώντας την ασπίδα της “βασιλικής ελίτ»:
Οι μέλισσες που αντιπροσωπεύουν την «βασιλική ελίτ”
Υπάρχουν επίσης έργα ζωγραφικής χρισμένων παπών, με ένοπλη συνοδεία και πλήθη ανθρώπων που παρακολουθούν την παρέλαση. Τα έργα ζωγραφικής πλαισιώνονται από πολλές μέλισσες, που βεβαιώνουν το «βασιλικό» τους αίμα.
Ένα πολύ ενδιαφέρον αξιοθέατο είναι ένα λευκό μαρμάρινο γραφείο και μια καρέκλα, με σκαλιστά μοτίβα. Μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα τα πρόβατα στο πρόσωπο του γραφείου, να λατρεύουν έναν πάπα ή μια ουράνια φιγούρα.
Προσέξτε στην αριστερή πλευρά, ένα από τα πρόβατα φαίνεται να αγγίζει… ανθρώπινο χέρι, προς την κεντρική φιγούρα. Ναι, θεωρούμαστε “πρόβατα” από την “ελίτ”, επειδή τους υπακούμε τυφλά και ακολουθούμε το παράδειγμά τους, ακριβώς όπως ένα κοπάδι πρόβατα.
Σκαλισμένα στο πίσω μέρος της καρέκλας, υπάρχει ένα περιστέρι με ένα οκτάκτινο αστέρι πάνω από το κεφάλι του:
Οι σαρκοφάγοι των νεκρών παπών είναι παντού στο εσωτερικό των κατακόμβων, όπως είναι φυσικό. Θα επιστήσω την προσοχή σας στο Chi-Rho, το “Χριστιανικό” σημάδι (Ωρίων και Πλειάδες) που βρίσκονται σε όλες αυτές και τους σταυρούς των Ανουννάκι που βρίσκονται σε μερικές.
Ο συμβολισμός του ανάποδου περιστεριού της “ειρήνης”, όπως ακριβώς ο ανάποδος σταυρός, είναι εξαιρετικά αρνητικός και χρησιμοποιείται ευρέως από τους σατανιστές. [8]
Ο πίνακας της Παρθένας Παναγίας – σίγουρα αντιπροσωπεύει κάποιαν άλλη για την “ελίτ”
Παρατηρήστε στο πάνω μέρος το σκάλισμα ενός ανάποδου περιστεριού (που συμβολίζει το αντίθετο της ειρήνης)
Παρατηρήστε τις ασπίδες με τα ζωγραφισμένα τετράγωνα ( «εμείς ελέγχουμε τα πάντα»)
Παρατηρήστε το αριστερό σκάλισμα: είναι μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή της αρχαίας βαβυλωνιακής λάξευσης των ιερέων του θεού ψάρι (αυτό ακριβώς είναι οι πάπες) που χειραγωγούν το δέντρο της ζωής
Μια άλλη ενδιαφέρουσα σύνδεση μεταξύ των σύγχρονων παπών και των αρχαίων «γαλαζοαίματων» της Αιγύπτου, είναι οι παπικές ράβδοι (φαίνονται στις πάνω και κάτω εικόνες). Γνωστές ως ΗΕΚΑ στην αρχαία Αίγυπτο, χρησιμοποιούνταν μόνο από τους «βασιλιάδες». [9]
Μακρινός τοίχος: Πάπας με την προσωπική του ΗΕΚΑ – σήμα κατατεθέν του αιγυπτιακού “δικαιώματος”, παρατηρήστε τα λέπια των ψαριών / ερπετοειδών κάτω
Το “χριστιανικό” Chi-Rho / Ωρίωνας-Πλειάδες γλυπτό στη σαρκοφάγο
Παρατηρήστε τη μασονική δάφνη ζωγραφισμένη στην καμάρα και την αλυσίδα με τα κουκουνάρια στα δύο άκρα
Τα υποστηρίγματα της αλυσίδας έχουν το σχήμα του σταυρού των Ανουννάκι/ Ναϊτών
Τα μονοπάτια, από τις κατακόμβες και την Καπέλα Σιξτίνα, οδηγούν έξω σε μια μικρή αυλή, στην οποία υπάρχει ένα άγαλμα του Αγίου Γρηγορίου του Διαφωτιστή… Saint Gregorius Armeniae Illuminator (Gregory the Illuminator)
Παρατηρήστε το σατανιστικό, ανάποδο, περιστέρι στο καπέλο που αντιπροσωπεύει τη λατρεία του θεού ψάρι
Μασονικές δάφνες πάνω από το κεφάλι και το φολιδωτό (ψάρι / ερπετό) κάτω από το βάθρο
Ο Γρηγόριος ο Διαφωτιστής ήταν από «βασιλικό» αίμα, και οι δύο γονείς του ήταν ευγενείς. Ο πατέρας του, Anak the Parthian, ήταν ένας διάσημος πρίγκιπας, ο οποίος ήταν μέλος της δυναστείας των Αρσακιδών της Αρμενίας.
Ο Anak χρεώθηκε με τη δολοφονία του Χοσρόη ΙΙ, ενός από τους βασιλείς της δυναστείας των Αρσακιδών και καταδικάστηκε σε θάνατο.
Από την ενηλικίωση του, ο Γρηγόριος παντρεύτηκε μια γαλαζοαίματη γυναίκα, την Μίριαμ, που ήταν η κόρη ενός Αρμένη Πρίγκιπα στην Καππαδοκία, ως εκ τούτου, περνώντας «βασιλικό» αίμα στους απογόνους τους – ακριβώς όπως αναμενόταν. Ο Γρηγόριος ο Διαφωτιστής ήταν ο πρώτος επίσημος επικεφαλής της αρμενικής Αποστολικής Εκκλησίας. Προσηλύτισε την Αρμενία στο χριστιανισμό το 301. Η Αρμενία έγινε έτσι η πρώτη χώρα που υιοθέτησε τον Χριστιανισμό ως επίσημη θρησκεία του. [10]
Ο Γρηγόριος ο Διαφωτιστής και οι δύο γιοι του, Vrtanes και Aristaces, λατρεύονται ως άγιοι (γαλαζοαίματοι οι οποίοι υπηρέτησαν την ατζέντα της «βασιλικής ελίτ» σαν κληρικοί). Οι “Άγιοι” Aristaces και Vrtanes κληρονόμησαν τη θέση του πατέρα τους και εδραίωσαν περαιτέρω, τη δύναμη και την εξουσία της χριστιανικής αυτοκρατορίας της Αλβανίας του Καυκάσου και της Ανατολίας. [11]
Συμπεράσματα
Σε αυτό το κεφάλαιο σας παρουσίασα τον συμβολισμό της πλατείας του Αγίου Πέτρου και της Βασιλικής. Σε ένα μελλοντικό άρθρο, θα παρουσιάσω τα μουσεία του Βατικανού (έχω μερικές καταπληκτικές φωτογραφίες και πληροφορίες να μοιραστώ μαζί σας), το Castel Sant’Angelo και μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα μέρη της Ρώμης, όπου οι υπογραφές της “βασιλικής ελίτ” κρύβονται σε κοινή θέα.
humansarefree
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου