Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 21, 2022

Λάρισα: Έβαλαν 100 ευρώ βενζίνη και την… κοπάνησαν!

Το τελευταίο διάστημα έχουν συμβεί πολλά περιστατικά με οδηγούς αυτοκινήτων που γεμίζουν τα

ρεζουβουάρ τους και φεύγουν χωρίς να πληρώσουν από το πρατήριο υγρών καυσίμων.


Κάτι ανάλογο συνέβη σήμερα τις πρώτες απογευματινές ώρες στη Λάρισα. Συγκεκριμένα σε πρατήριο που βρίσκεται περιφερειακά της πόλης σταμάτησε ένα φορτηγάκι στο οποίο – σύμφωνα με τις πληροφορίες – βρισκόταν ένα ζευγάρι και έβαλε καύσιμα αξίας 100 ευρώ και στη συνέχεια εξαφανίστηκε, χωρίς να πληρώσει…


Άμεσα ειδοποιήθηκε η αστυνομία που έχει επιληφθεί του θέματος…


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου