Άνδρας κινδύνεψε να πνιγεί στην Αμφιλοχία νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση
Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου 67χρονος που στις 19:30 το απόγευμα της Δευτέρας σύμφωνα με πληροφοριες του e-maistros.gr κινδύνεψε να πνιγεί σε παραλία έξω απο την Αμφιλοχία .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου