Ο κύβος ερρίφθη…
Ο CEO και ιδρυτής της e-commerce εταιρίας Dukaan, Suumit Shah,
ανακοίνωσε πως απέλυσε το 90% των υπαλλήλων του στο τμήμα υποστήριξης πελατών, αντικαθιστώντας το με ένα bot τεχνητής νοημοσύνης.Όπως έγραψε χαρακτηριστικά στο Twitter:
Αναγκαστήκαμε να απολύσουμε το 90% της ομάδας υποστήριξής μας εξαιτίας αυτού του AI chatbot. Σκληρό; Ναι. Απαραίτητο; Απολύτως.
Τα αποτελέσματα; Ο χρόνος για την πρώτη απάντηση αυξήθηκε από 1 λεπτό και 44 δευτερόλεπτα σε ΑΜΕΣΟ!
Ο χρόνος επίλυσης μειώθηκε από 2 ώρες και 13 δευτερόλεπτα σε 3 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα.
Το κόστος υποστήριξης πελατών μειώθηκε κατά περίπου 85%
Μολονότι, ο CEO του startup επισήμανε πως η απόφασή του ήταν δύσκολη, αυτό δεν ικανοποίησε τους χρήστες των social media που τον κατακεραύνωσαν.
Η τεχνητή νοημοσύνη παίρνει σιγά-σιγά τις δουλειές! Που να παρουσιαστεί και με την τελική μορφή της, έχοντας προσωπικότητα και αυτόνομη λήψη αποφάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου