Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες γνωρίζουν όλα τα μυστικά και τις ιδιοτροπίες των
πελατών τους. Αντί να καταργούνται από την τεχνολογία online κρατήσεων, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν γίνει αντιθέτως πολύτιμοι ως αποδέκτες των πιο εξωφρενικών αιτημάτων των υπερπλούσιων, του λεγόμενου 1%.«Είχα έναν πρόεδρο εταιρείας ως πελάτη για πολλά χρόνια», είπε η Deborah Izenberg, ταξιδιωτικός πράκτορας με έδρα το Χιούστον.
«Ήταν ένας μεγάλος λογαριασμός και έκλεινα ταξίδια για την οικογένειά του για χρόνια. Πάντα με έβαζε να κλείνω στην πρώτη θέση για εκείνον και τη γυναίκα του. Μια μέρα, τηλεφώνησε με ένα νέο αίτημα: Μου ζήτησε να κλείσω επίσης εισιτήριο για μια γυναίκα που προφανώς δεν ήταν σύζυγός του. Είχε διαφορετικό όνομα και είχα ακούσει φήμες από ανθρώπους του κύκλου του ότι ήταν η ερωμένη του. Τέλος πάντων, την ήθελε στην ίδια πτήση — αλλά όχι στην πρώτη θέση. Μάλιστα, με έβαλε να την βάλω στην τελευταία σειρά».
Η Izenberg προσθέτει ότι όχι μόνο η σύζυγος και η ερωμένη δεν μοιράστηκαν μόνο την πτήση αλλά και έμειναν και στο ίδιο ξενοδοχείο. «Με έβαλε να κλείσω τη σουίτα του ρετιρέ για εκείνον και τη σύζυγό του και μου δόθηκε εντολή να βάλω την ερωμένη στο φθηνότερο, πιο απλό δωμάτιο. Με έβαλε να το κάνω πολλές φορές, βάζοντας πάντα τα έξοδα ταξιδιού της ερωμένης του στην πιστωτική κάρτα της εταιρείας, προτού τελικά τον πιάσουν», λέει.
Όχι μόνο η ερωτική ζωή του 1% είναι περίπλοκη, αλλά και οι πιο καθημερινές στιγμές τους, σύμφωνα με τον Jeremy Clubb, ιδρυτή της Rainforest Cruises.
Ζήτησε 12 χαλιά ανά δωμάτιο
«Πρόσφατα είχαμε την ατυχία να σχεδιάσουμε διακοπές στη Νότια Αμερική για μια από τις πιο πλούσιες —και πιθανώς τις πιο επιτηδευμένες— γυναίκες του κόσμου», είπε. «Περιλάμβανε περισσότερα από 100 καθημερινά μηνύματα WhatsApp».
Η πελάτισσα του Clubb, μια Ινδονήσια. που ταξίδευε με την οικογένειά της και τη συνοδεία της, ήταν τόσο απαιτητική που ήταν ανησυχητικό. Ο Clubb έπρεπε να παρέχει μεταλλικό νερό συγκεκριμένου επιπέδου pH και να βεβαιωθεί ότι κάθε δωμάτιο όπου έμενε είχε τουλάχιστον 12 χαλιά. Τα πόδια της δεν μπορούσαν να αγγίξουν το γυμνό πάτωμα.
Επίσης επέμενε να λαμβάνει φρέσκα λουλούδια καθημερινά. Επιπλέον έπρεπε να βαφτούν για να ταιριάζουν με το ντύσιμό της. Ευτυχώς, είχε προγραμματίσει την γκαρνταρόμπα της εκ των προτέρων. Υπήρχε μόνο ένα πρόβλημα στο ταξίδι της, αξίας 250.000 δολαρίων: Η προεδρική σουίτα σε ένα ξενοδοχείο που είχε όσα ήθελε είχε ήδη κλείσει. Αλλά ακόμα κι αυτό αντιμετωπίστηκε καθώς απλώς πλήρωσε αυτούς που είχαν κλείσει το δωμάτιο για να μείνουν αλλού. Το χειρότερο από όλα, είναι ότι ο Clubb υπολογίζει ότι έβγαζε μόνο 25 $ την ώρα σχεδιάζοντας αυτό το ταξίδι.
Το μέλος της βασιλικής οικογένειας από την Μέση Ανατολή και το… σπα πριν από την αυγή
Μερικές φορές, όμως, δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα χρόνου. Ο Κέισι Χάλοραν είχε κάποτε έναν πελάτη, μέλος της βασιλικής οικογένειας από τη Μέση Ανατολή, που επέμενε ότι το ξενοδοχείο που νοίκιαζε έπρεπε να λειτουργεί στη ζώνη ώρας του σπιτιού του – που ήταν 10 ώρες μπροστά – για όλες τις διακοπές του. Αυτό σήμαινε να τρώει γεύματα σε περίεργες ώρες και να ανοίγω το σπα πριν από την αυγή.
«Αρχικά, υπήρξαν γκρίνιες», λέει ο ιδρυτής της Costa Rican Luxury Vacations. Ο πελάτης του, τον οποίο περιγράφει ως «όνειρο», αφού δεν είχε προϋπολογισμό, κατάφερε ακόμη και να ανοίξει καταστήματα στην πόλη μετά από ώρες, ώστε η γυναίκα του να μπορεί να ψωνίζει με την άνεσή της. Σύμφωνα με τον Halloran, εφόσον ο πελάτης δεν είναι δυσάρεστος ενώ κάνει αυτά τα τυραννικά αιτήματα και είναι πρόθυμος να πληρώσει για αυτά, δεν είναι ενοχλητικό.
Ο μπιντές της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας
Ο Tim Roney είναι πολύ εξοικειωμένος με τα περίεργα αιτήματα. Η εταιρεία του, Lacure Villas, κλείνει τακτικά βίλες για διασημότητες, αρχηγούς κρατών και στελέχη. Αλλά δεν είναι πάντα μια glamorous υπόθεση.
«Έχουμε ένα προσωπικό που είναι μόνιμα σημαδεμένο ψυχολογικά, από τη δοκιμασία που περάσαμε προσπαθώντας να εγκαταστήσουμε μπιντέ σε μια βίλα για μια βασιλική οικογένεια της Σαουδικής Αραβίας στο Παρίσι το περασμένο καλοκαίρι», λέει ο Roney.
Επίσης, δεν θα ξεχάσει ποτέ τις διακοπές στην Πορτογαλία που σχεδίασε για μια γνωστή προσωπικότητα.
«Αναγκαστήκαμε να κανονίσουμε τέσσερις υγραντήρες στην κύρια κρεβατοκάμαρα, που λειτουργούσαν 24 ώρες την ημέρα», θυμάται ο Roney. Αλλά αυτό δεν είναι το πιο άγριο κομμάτι. Οι A-lister ήθελαν επίσης να κάνουν έλκηθρο – μια δραστηριότητα για την οποία η Πορτογαλία δεν είναι ακριβώς γνωστή – και κατά τη διάρκεια της παράλογης εκδρομής τους, θέλησαν «κατά λάθος» να βρουν ένα γιουρτ. Παρά το πόσο περίεργη ήταν η ιδανική τους μέρα, ο Roney και η ομάδα του το πέτυχαν. «Προσθέσαμε ακόμη και έναν πολυέλαιο στο γιουρτ για να το κάνουμε πιο πολυτελές», λέει.
Ήθελαν να αναζωπυρώσουν τον έρωτά τους στη ζούγκλα
Παρόλα αυτά, το να δεις σκυλιά έλκηθρου και γιουρτ στην Πορτογαλία είναι παιδικό παιχνίδι σε σύγκριση με τη διαπραγμάτευση με φυλές του Αμαζονίου και την προσπάθεια να εκπαιδεύσουν έναν παπαγάλο για να παραδώσει ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι — δύο εργασίες που ο ταξιδιωτικός πράκτορας Christen Thomas έπρεπε να καταφέρει τον Μάρτιο του 2022.
Οι πελάτες της, ένα πλούσιο ζευγάρι από τη Νέα Υόρκη, θέλησε να αναζωπυρώσει τον έρωτά του σε ένα απομακρυσμένο μέρος της ζούγκλας στη Βραζιλία. Ο προϋπολογισμός τους; $150.000. «Ο συντονισμός με τις τοπικές φυλές ήταν ένα κρίσιμο στοιχείο του σχεδίου», λέει ο Thomas, ιδρυτής του Travel Wander Grow. «Συνεργαστήκαμε με έναν έμπειρο σύνδεσμο που μιλούσε άπταιστα τη γλώσσα της φυλής για να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά τις προθέσεις μας και να λάβουμε τη συγκατάθεσή τους».
Το Φενγκ Σούι της… σουίτας
Όταν μια πλούσια πελάτισσα βρήκε το Φενγκ Σούι στη σουίτα του ξενοδοχείου της στις γαλλικές Άλπεις απαράδεκτο, ο Brian Pentek, ιδρυτής του ταξιδιωτικού γραφείου LuxeLife Travel, ανέλαβε ένα ασυνήθιστο καθήκον: Μετέφερε με αεροπλάνο τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων από το σπίτι της και άλλαξε όλη την σουίτα.
Όχι μόνο αυτό το επεισόδιο της ακραίας έκδοσης ξενοδοχείου στοίχισε στον πελάτη 100.000 δολάρια, αλλά ο Pentek έπρεπε να πάρει άδεια από την διεύθυνση του ξενοδοχείου, που ζήτησε να επιστραφεί η σουίτα στην αρχική της κατάσταση στο τέλος της παραμονής της πελάτισσας.
«Το μεγαλύτερο μάθημα που έμαθα είναι ότι βασικά όλα είναι δυνατά, εφόσον ο πελάτης είναι πρόθυμος να πληρώσει για αυτό», είπε ο Pentek στην The Post.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου