Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 12, 2023

Από το μηδέν στην κορυφή η Δήμητρα Κατσαφάδου: «Έμενα μόνη στα δυτικά προάστια και κοιμόμουν στο πάτωμα»

Σε μια σπάνια εξομολόγηση είχε προβεί στο παρελθόν η Δήμητρα Κατσαφάδου,

αποκαλύπτοντας πως έμενε μόνη στα δυτικά προάστια και κοιμόταν στο πάτωμα. Πώς κατάφερε από το μηδέν να φτάσει στην κορυφή;


Στην εκπομπή “Όλα γκουντ” είχε παραχωρήσει συνέντευξη η Δήμητρα Κατσαφάδου, η οποία μίλησε για την εποχή που παραιτήθηκε από τη φαρμακευτική εταιρεία που εργαζόταν, προκειμένου να πραγματοποιήσει το όνειρό της.


Έχω βραβευτεί πολλές φορές, αλλά δεν παρέλαβα τα βραβεία γιατί πάθαινα κρίσεις πανικού όταν βρισκόμουν ανάμεσα σε κόσμο. Ήμουν ολομόναχη και χωρίς στήριγμα όταν παραιτήθηκα από μια καλή φαρμακευτική για να κάνω το όνειρό μου. Έμενα μόνη στα δυτικά προάστια και κοιμόμουν στο πάτωμα. Δεν είχα ούτε μίξερ και εκχύλιζα μόνη μου τα βότανα με κουτάλες”, είπε αρχικά η Δήμητρα Κατσαφάδου


Η Δήμητρα Κατσαφάδου είπε στη συνέχεια: “Η πρώτη μου δοκιμή για κρέμα ήταν σε μια πανέμορφη κυρία, που τελικά της άρεσαν τα προϊόντα μου και μου ζήτησε άλλα τρία βαζάκια. Η μαμά μου ήταν Μανιάτισσα και ήταν αυστηρή, έβαζε ψηλά τον πήχη και είχε αδυναμία στα αγόρια της οικογένειας. Μου έκαναν μπούλινγκ από μικρή για το επίθετό μου που είναι “Μαλακοδήμου” και αποφάσισα να κρατήσω της μητέρας μου, Κατσαφάδου”.

“Δεν με αντέχει άνθρωπος, είμαι ιδιότροπη. Για να κάνεις οικογένεια πρέπει να βρεις το μεγάλο έρωτα, τον ιππότη. Ζω σε άλλη εποχή και πρέπει να επαναπροσδιοριστώ. Με επηρεάζει ότι συμβαίνει στον διπλανό μου, δεν μπορώ να διασκεδάζω και ο άλλος να υποφέρει”, πρόσθεσε επίσης η Δήμητρα Κατσαφάδου.

Viral η Δήμητρα Κατσαφάδου: Το βίντεο με τους 22 τετράποδους φίλους της – Τους έχει μέσα στο σπίτι και κοιμάται μαζί τους



Η Δήμητρα Κατσαφάδου έγινε viral μετά από ένα βίντεο που δημοσίευσε μαζί με τους 22 τετράποδους φίλους της. Η γνωστή επιχειρηματίας τους έχει μέσα στο σπίτι της και κοιμάται μαζί τους.

Η ίδια τα προσέχει σαν παιδιά της. Έχει από μόνη της αναφερθεί στο παρελθόν για την αγάπη της στους σκύλους ενώ αποκάλυψε πως κοιμάται μαζί τους τα βράδια.

«Είναι 22 τα σκυλάκια μου. Τα έχω σαν παιδιά μου. Είναι όλα υιοθετημένα, δυστυχώς έχω βρει πολλά στα σκουπίδια χτυπημένα, σκελετωμένα. Το άλλο το είχα βρει με κομμένα αυτάκια σε έναν γάμο που είχα πάει και το έχω περιθάλψει και ανήκει πλέον στην οικογένειά μας.

Νομίζω ότι πρέπει να υιοθετούμε πλέον σκυλιά, να μην αγοράζουμε. Τα έχω μέσα στο σπίτι, κοιμόμαστε αγκαλιά αλλά με βάρδιες για να μην αδικούνται», είχε πει σε συνέντευξή της η επιχειρηματίας. Στην ίδια συνέντευξη μίλησε ανοιχτά και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει με τους συντρόφους της λόγω των τόσων σκύλων που έχει «Είναι δύσκολο ένας σύντροφος να ανεχτεί 22 σκυλιά αλλά και το γεγονός ότι εγώ θέλω να υιοθετήσω παιδιά».

Χθες βράδυ η επιχειρηματίας ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram ένα βίντεο στο οποίο την βλέπουμε να προσπαθεί να τα ταΐσει.

«Μια κλασσική παραδοσιακή νύχτα μας», έγραψε στη λεζάντα που συνόδεψε το βίντεό της.

Δείτε το βίντεο

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου