Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.


Δεκεμβρίου 10, 2023

Ρέντη: «Είμαι χαροκαμένη μάνα, έχασα τον Σωτήρη και τώρα τον Νίκο μου»

Μια τραγική οικογενειακή ιστορία κρύβεται πίσω από την σύλληψη του 18χρονου δράστη στου Ρέντη

«Έμπλεξαν το παιδί μου, άθελα του βρέθηκε εκεί», ήταν τα πρώτα λόγια της μητέρας του 18χρονου Νίκου που συνελήφθη για την επίθεση με ναυτική φωτοβολίδα στον 31χρονο αστυνομικό του Ρέντη.



«Ξέρετε σε ποια μιλάτε; Είμαι μια χαροκαμένη μάνα. Πριν από κάποια χρόνια έχασα τον Σωτήρη μου και τώρα χάνω τον Νίκο μου, τον έμπλεξαν».
Σύμφωνα με πληροφορίες ο 21χρονος τότε Σωτήρης είχε χάσει τη ζωή του σε τροχαίο με μηχανή.
«Ούτε σε ξέχασα ούτε θα σε ξεχάσω όσο ζω να είσαι σίγουρος πως θα έρθω και εγώ μαζί σου όπως παλιά αδερφέ… τρελέ μου πάντα μαζί για μια ζωή… άγγελος… για όλους εδώ κάτω», έλεγαν φίλοι του στα social media ένα χρόνο μετά τον τραγικό θάνατό του.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου