Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 29, 2023

Καλαμάτα: Ο πóνος της μάνας του 40χρονου πιλóτου και το άσχnμο παιχνiδι της μοiρας στη σύζυγό του

“Κοίτα ένα αστέρι που μου έφυγε, που λάμπει. Πού είσαι παιδί μου;”

μονολογεί η μητέρα του Επαμεινώνδα Κωστέα – Το άσχημο παιχνίδι της μοίρας στην οικογένεια της συζύγου του

Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίσσονται στο πατρικό σπίτι του 40χρονου επισμηναγού της Πολεμικής Αεροπορίας, Επαμεινώνδα Κωστέα, και πιλότου του εκπαιδευτικού αεροσκάφους που συνετρίβη, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.


Συγκλονίζει ο θρήνος της μητέρας του: “Κοίτα ένα αστέρι… Κοίτα ένα αστέρι που μου έφυγε, που λάμπει. Πού είσαι παιδί μου; Σου φωνάζω. Σου φωνάζω, αστέρι μου. Έκανες την παρέλαση”.


Δείτε το βίντεο με τον σπαραγμό της μητέρας του 40χρονου πιλóτου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου