Ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, τόνισε σε δηλώσεις του πως
η δραστηριότητα των influencer στα σόσιαλ, πλέον παρακολουθείται.Μιλώντας στον Alpha, τόνισε μάλιστα τον προβληματισμό του για τα μέχρι τώρα ευρήματα.
«Πράγματι παρακολουθούμε τις δημοσιεύσεις στα social media και βγαίνουν ενδιαφέροντα στοιχεία, ειδικά όπου υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στην εικόνα πολυτέλειας στα κοινωνικά δίκτυα και στην φορολογική εικόνα που μπορεί να περιλαμβάνει μειωμένα εισοδήματα ή ζημιές» είπε χαρακτηριστικά, αποφεύγοντας να σχολιάσει την υπόθεση με τον γάμο Λεμονίδη-Ελέτσι όπου έγιναν συστηματικοί έλεγχοι σε όλους τους εμπλεκόμενους.
«Κοιτάμε και επιχειρήσεις και πρόσωπα, ειδικά influencer. Εχουμε αρχίσει να καταλαβαίνουμε πώς λειτουργεί η αγορά» τόνισε ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ.
Ο Γ. Πιτσιλής επισήμανε ότι οι δεξιώσεις είναι ένας τομέας που εμφανίζονται τα σοβαρότερα προβλήματα και πλέον παρακολουθούνται. «Είναι μια πηγή φορολογικών προβλημάτων που ενδιαφέρει την υπηρεσία» σχολίασε.
«Υπάρχει στην ΑΑΔΕ μια ομάδα που παρακολουθεί αποκλειστικά τις αναρτήσεις διασήμων στα κοινωνικά δίκτυα για να εντοπίσει «λαβράκια» από όσα ανεβάζουν. Έχουμε και τα ψηφιακά εργαλεία για να υποστηρίζουν την ομάδα» είπε ακόμη.
Δεν στάθηκε όμως μόνο στους influencer.
«Υπάρχουν όμως και τα… μεγάλα ψάρια, όπως οι τριγωνικές συναλλαγές, το λαθρεμπόριο καυσίμων και τις απάτες με το ΦΠΑ, όπου και εκεί έχει η ΑΑΔΕ επιτυχίες. Έχουμε φτιάξει αίθουσα επιχειρήσεων που θα συντονίζει τέτοιες επιχειρήσεις και έχουμε στόχο να φτιάξουμε ένα “στρατηγείο ειδικών δυνάμεων” με φορολογικές και τελωνειακές αρχές που θα εργάζονται μαζί πάνω σε αυτές τις υποθέσεις», είπε.
Αναφορικά για το αν το προσωπικό της ΑΑΔΕ επαρκεί γι’ αυτή την δραστηριότητα, απάντησε ότι «η ενίσχυση πάντα είναι αναγκαία, χρειάζεται όμως και να τους αξιοποιούμε με τον σωστό τρόπο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου