Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 03, 2024

Σοφία Καρβέλα: «Είμαι καψουpογκόμενα και ατάλαντn, ασχολήθnκα με τη μóδα γιατί δεν είμαι σε τiποτα άλλο καλή»

 

Για τους διάσημους γονείς της, την προσωπικότητά της αλλά και τα παιδιά της, μίλησε ανοιχτά η Σοφία Καρβέλα, σε συνέντευξη που έδωσε.
«Δυστυχώς ή ευτυχώς είμαι γεννημένη από δύο ανθρώπους που δεν είναι απλώς διάσημοι, είναι τρομακτικά ταλαντούχοι, δύο ιδιοφυείς προσωπικότητες, αυτό που λέμε one in a billion. Όταν αποφάσισα λοιπόν να μπω στον χώρο του θεάματος, είδα ότι η εξίσωση δεν έβγαινε.



Βρήκα όμως αυτό που μου αρέσει τελικά και με το οποίο είμαι πορωμένη. Όταν συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να νιώθω υπερήφανη μ’ αυτό που κάνω στον χώρο του θεάματος, στράφηκα στη μόδα. Ασχολήθηκα με τη μόδα, γιατί δεν είμαι σε τίποτε άλλο καλή. Στα 17 μου έφυγα για σπουδές υποκριτικής στη Νέα Υόρκη. Έχω μιλήσει κατά καιρούς πολύ άσχημα για τον εαυτό μου, υποστηρίζοντας ότι με θεωρώ τρομερά ατάλαντη», δήλωσε αρχικά η Σοφία Καρβέλα.


«Είμαι τρομακτικά καψούρα με τα παιδιά μου. Οι γιοι μου είναι φανταστικά άτομα. Γενικά είμαι καψουρογκόμενα. Απλά τους άντρες τους ξεπερνάω, ενώ τα παιδιά μου όχι. Αισθάνομαι ότι τα παιδιά μου νιώθουν εξαιρετικά ασφαλή. Από τη στιγμή που επιστρέφω στο σπίτι, ο χρόνος μου είναι αφιερωμένος σε αυτά», είπε χαρακτηριστικά η Σοφία Καρβέλα.

Σοφία Καρβέλα: «Το να μην είμαι παντρεμένη μαζί σου είναι το αποκορύφωμα της ζωής μου» – Οι αναρτήσεις για τα γενέθλια του πρώην συζύγου της
H Σοφία Καρβέλα και ο Θανάσης Πανουργιάς μπορεί να έχουν πάρει διαζύγιο και να έχουν τραβήξει χωριστούς δρόμους στη ζωή, όμως εξακολουθούν να διατηρούν άψογες σχέσεις. Παράλληλα, η Σοφία Καρβέλα παραχώρησε συνέντευξη στο «Happy Day» και προέβη σε μια σπάνια εξομολόγηση.


Άλλωστε, έχουν αποκτήσει μαζί και δύο παιδιά, τα οποία είναι και η απόλυτη προτεραιότητά τους. Η Σοφία Καρβέλα, πολλές φορές μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram δημοσιεύει κοινά στιγμιότυπα με τον πρώην σύζυγό της, και έτσι και τώρα, δε θα μπορούσε ξεχάσει τα γενέθλιά του.

Η κόρη της Άννας Βίσση δημοσίευσε μερικές κοινές τους φωτογραφίες από το παρελθόν, και του ευχήθηκε «χρόνια πολλά» με τα πιο τρυφερά λόγια.

«Χρόνια πολλά στον αγαπημένο μου πρώην σύζυγο. Αυτή είναι μια φωτογραφία μας από όταν προσποιήθηκα τη γυναίκα σου. Το να μην είμαι παντρεμένη μαζί σου είναι το αποκορύφωμα της ζωής μου» γράφει σε μια φωτογραφία η Σοφία Καρβέλα.

«Εδώ είμαστε εμείς, με το μοναδικό πράγμα που συμφωνούμε» σημειώνει σε άλλη, ενώ στο τελευταίο στιγμιότυπο γράφει «celebrity crush».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου