H νέα μάρκα lifestyle που λανσάρει η Μέγκαν Μαρκλ, “θα αντικατοπτρίζει όλα όσα αγαπάει – οικογενειακή
μαγειρική, διασκέδαση και διακόσμηση σπιτιού”, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά. Ωστόσο, το περίεργο όνομά της «American Riviera Orchard» δείχνει ότι θα είναι μάλλον μια ωρολογιακή βόμβα για τη βασιλική οικογένεια, όπως σχολιάζει σήμερα η Mailonline.Μαχαιροπήρουνα, συνταγές και εκλεκτές μαρμελάδες, δίνουν την εντύπωση ότι όλα αυτά γίνονται σε μια προσπάθεια να βγάλει λεφτά η Μέγκαν, πρώην ηθοποιός, για να εξασφαλίσει ένα δίχτυ οικονομικής ασφάλειας στην οικογένειά της, την εποχή που τα κέρδη των Sussexes από το Netflix και το Spotify εξανεμιστούν. Μακιγιάζ, φακελάκια λεβάντας, στρώματα γιόγκα, ακόμη και σαμπουάν για σκύλους είναι επίσης μεταξύ των αντικειμένων που θα περιλαμβάνει η συλλογή της Μέγκαν.
Ο Χάρι και η Μέγκαν κάποτε είπαν ότι δεν επιζητούσαν τίποτα περισσότερο από την ιδιωτική τους ζωή στη Βόρεια Αμερική. Υποσχέθηκαν στην αείμνηστη βασίλισσα ότι δεν θα εμπορευματοποιούσαν τους βασιλικούς τίτλους τους. Αλλά από τότε που προσγειώθηκαν στην Καλιφόρνια το 2021, καυχιούνται για την ιδιότητά τους – και την εκμεταλλεύονται, γράφει η εφημερίδα. Κοινώς την πουλάνε ακριβά. Όταν το American Riviera Orchard εγκαινιάστηκε στο Instagram νωρίτερα αυτό το μήνα, το εγχείρημα είχε την ετικέτα “By Meghan, Δούκισσα του Σάσεξ”.
Το πού θα πήγαινε το πράγμα ήταν προφανές, από τότε που η Meghan και ο Harry ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου, στο παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Windsor, το 2018. Τότε, υπήρχε τεράστια δημόσια υποστήριξη για τη λαμπερή, ακομπλεξάριστη Αμερικανίδα που υποσχέθηκε να προσθέσει λίγο εκσυγχρονισμό και αυθορμητισμό στην βρετανική μοναρχία.
Ωστόσο, δεν υπήρχε τίποτα το αυθόρμητο στη λίστα των προσκλήσεων. Λίγοι ξεγελάστηκαν καθώς παρακολουθούσαν τους καλεσμένους να φτάνουν στο παρεκκλήσι. Οι περισσότεροι ήταν πράκτορες του Χόλιγουντ, σκηνοθέτες και διασημότητες – μερικούς από τους οποίους η Μέγκαν γνώριζε ελάχιστα. Όλοι είχαν προσκληθεί για να παρακολουθήσουν τη νίκη της κατά την ένταξή της στην «εταιρεία».
Αυτό ήταν το πρώτο βήμα για την ίδρυση της Meghan Inc., ένα όνειρο που δεν ήθελε να εγκαταλείψει – και το οποίο η βασιλική οικογένεια δικαίως πρέπει να φοβάται, γράφει η Mailonline. ‘Ό,τι κάνει η Meghan είναι προσεκτικά επιμελημένο και εγκληματολογικά σχεδιασμένο, σχολιάζει η Gina Nelthorpe-Cowne, η πρώην εμπορική της ατζέντισσα. Υπήρξαν εμπόδια στην πορεία. Προς φαινομενική ανησυχία της, τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης επιφύλαξαν sστον εαυτό τους το δικαίωμα να ασκούν κατά καιρούς κριτική στη συμπεριφορά της, αν και όχι από την αρχή.
Προς έκπληξή της, η Μέγκαν ανακάλυψε ότι ο Χάρι, τέταρτος τότε στη σειρά διαδοχής του θρόνου, ζούσε σε ένα εξοχικό σπίτι δύο υπνοδωματίων στους χώρους του παλατιού του Κένσινγκτον, δεν διοικούσε στρατό από υπηρέτες ούτε διέθετε απεριόριστη περιουσία. Δεν διέθετε καν ιδιωτικό τζετ.
Για λίγο, φάνηκε ότι αυτές ήταν στερήσεις που ήταν έτοιμη να ανεχτεί. Αλλά οι κανόνες σχετικά με την εκμετάλλευση των βασιλικών τίτλων αποδείχθηκαν ενοχλητικά περιοριστικοί. Ήταν θέμα χρόνου να αναστήσει η Meghan το «The Tig», τον επικερδή ιστότοπό της, ο οποίος, μέχρι τον αρραβώνα της με τον Harry το 2017, διακινούσε επιλογές τρόπου ζωής και προωθούσε πολυτελείς εταιρείες μόδας – σε ένα εκατομμύριο οπαδούς.
Τώρα το lifestyle brand της επιστρέφει, όπως φαίνεται, αυτή τη φορά στολισμένο με βασιλικές καμπάνες. Είναι αλήθεια ότι η Meghan δεν είναι το πρώτο μέλος της βασιλικής οικογένειας που βαδίζει σε αυτόν τον δρόμο. Η Σάρα Φέργκιουσον, δούκισσα της Υόρκης, χρησιμοποίησε τον τίτλο της για να βγάλει χρήματα από επιχειρήσεις που περιλάμβαναν συμβουλές αδυνατίσματος, κομψά τσάγια και έναν αποχυμωτή αξίας 50 λιρών.
Αλλά η Φέργκι δεν διέσυρε την βρετανική μοναρχία μέσω συνεντεύξεων και βιβλίων. Ούτε προσπάθησε να δημιουργήσει μια αντίπαλη βασιλική οικογένεια στην άλλη άκρη του ωκεανού.
Χαίρομαι που η βασίλισσα δεν επέζησε για να δει τα εκρηκτικά απομνημονεύματα του εγγονού της, (το Spare), για τη βασιλική οικογένεια. Ή να δει τον Χάρι να επιτρέπει την εκμετάλλευση των συγγενών του από τη σύζυγό του.
Όταν η Κέιτ, την οποία η Μέγκαν έχει κακολογήσει, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας, η χρονική στιγμή της ανακοίνωσης του Orchard της αμερικανικής Ριβιέρας φάνηκε ιδιαίτερα κακόγουστη, ακόμη και πριν από την συγκλονιστική διάγνωση καρκίνου της πριγκίπισσας της Ουαλίας.
Φαίνεται επίσης ότι το έργο της Μέγκαν προωθείται με βιασύνη. Η Μέγκαν δεν έχει ακόμη διορίσει διευθύνοντα σύμβουλο για τη διαχείριση της επιχείρησης, όπως αποκάλυψε χθες η Mail.
Μήπως στη βιασύνη της να την ξεκινήσει, ξέχασε τα βασικά θεμέλια μιας επιτυχημένης επιχείρησης – όπως το ταλαντούχο προσωπικό;
Φιλοδοξία χωρίς όρια
Ο βασιλιάς και ο πρίγκιπας Γουίλιαμ αντιμετωπίζουν τώρα ένα σοβαρό πρόβλημα – και μια γυναίκα της οποίας η προσωπική ορμή και η πεινασμένη φιλοδοξία φαίνεται να μην γνωρίζει όρια.
“Ήθελε να κυβερνήσει τον κόσμο”, λέει η Nelthorpe-Cowne για την εποχή που συνεργάζονταν, λόγια που ο βασιλιάς Κάρολος θα πρέπει να θυμάται. Μέχρι τώρα, ήταν πολύ διαλλακτικός.
Είναι ατυχές το γεγονός ότι ο βασιλιάς συμφώνησε να δώσει βασιλικούς τίτλους στα παιδιά του Σάσεξ, τον πρίγκιπα Άρτσι και την πριγκίπισσα Λίλιμπετ. Τώρα, μετά το λανσάρισμα του lifestyle brand της Meghan, μάλλον το έχει μετανιώσει.
Αυτό φαίνεται από την πρόσφατη απόφαση να μειωθούν δραστικά οι επίσημες βιογραφίες του Χάρι και της Μέγκαν στον ιστότοπο του παλατιού του Μπάκιγχαμ. Το επόμενο βήμα πρέπει να είναι η αφαίρεση των τίτλων τους.
Για τον Κάρολο, αυτό θα είναι δύσκολο. Όμως, καθώς ο βασιλιάς και η Κέιτ αναρρώνουν από τις ασθένειές τους και ανοικοδομούν τον θεσμό, είναι ένα απαραίτητο βήμα – για να προστατευθεί η ιερότητα του πιο πολύτιμου εμπορικού σήματος της Βρετανίας, της ίδιας της βασιλικής οικογένειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου