Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 19, 2024

Γιώργος Τσαλίκης: «Τι ρωτάς την άποψη του Οικονομόπουλου για τον γάμο των ομόφuλων ζεuγαριών»

Την αντίθεσή του στο γεγονός ότι σε τόσους πολλούς ανθρώπους γίνεται ερώτηση για το γάμο των ομόφυλων

ζευγαριών, εξέφρασε ο τραγουδιστής Γιώργος Τσαλίκης.

Ο Γιώργος Τσαλίκης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ, Στούντιο 4 και μεταξύ άλλων είπε για τα ομόφυλα ζευγάρια…


«Δεν ξέρω τίποτα. Για αυτό μου τη δίνει και νευριάζω όταν ρωτάτε τον Οικονομόπουλο για το ποια είναι η άποψή του για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Τρελαίνομαι. Τι τον ρωτάς ρε φίλε; Τον αγαπώ τον Νίκο, είναι φίλος μου, αλλά γιατί να μας πει; Ή γιατί να ρωτήσεις εμένα αν συμφωνώ; Για ποιο λόγο με ρωτάς; Σε τι θα βοηθήσει αυτό τον κόσμο; Βγάλε έναν επιστήμονα να σου πει. Εγώ έχω μεγαλώσει με μπαμπά και μαμά και έχω μεγαλώσει τα παιδιά μου». 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου