Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 29, 2024

Η εξομολόγηση 34χρονης μετά την αποκάλυψη της μητέρας της ότι είναι το παιδί ενός «παράνομου» δεσμού – «Θέλω να μιλήσω στον πατέρα μου, αξίζω μια εξήγηση»

Η 34χρονη γυναίκα της ιστορίας μεγάλωσε σε μονογονεϊκή οικογένεια, χωρίς αδέλφια. Η μητέρα της, την μεγάλωσε εντελώς μόνη της και ποτέ δεν ανέφερε τον βιολογικό της πατέρα, ο οποίος προφανώς δεν αποτέλεσε ποτέ μέρος της ζωής τους.
Όταν η γυναίκα ήταν έξι ετών, η μητέρα της παντρεύτηκε κάποιον, αλλά ο γάμος αυτός διήρκεσε μόνο επτά χρόνια. 

“Δεν έμαθα ποτέ τίποτα για τον βιολογικό μου πατέρα”

Ο  πατριός της ήταν ένα φρικτό πατρικό πρότυπο, ο οποίος είχε απατήσει πολλές φορές την μητέρα της και αντιμετώπιζε πρόβλημα με το αλκοόλ.

«Όταν ήμουν πιο μικρή, είχα ρωτήσει κάποιες φορές την μητέρα μου για τον βιολογικό μου πατέρα. Η μόνη απάντηση που μου είχε δώσει ήταν ότι ο πατέρας μου ήταν ένας φίλος της, ο οποίος δεν ήταν έτοιμος να γίνει πατέρας και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο δεν ήταν μαζί μας», εξήγησε η γυναίκα.


Πέρα από αυτά, η μητέρα της δεν της είπε ποτέ τίποτε παραπάνω, και η γυναίκα δεν έμαθε ποτέ ούτε το όνομα, ούτε τίποτε άλλο σχετικά με τον πατέρα της.


Ένας άνδρας εξομολογείται: «H απιστία με κάνει να θέλω την γυναίκα μου περισσότερο»

“Θέλω να μάθω για τον πατέρα μου”

Έτσι, για κάποιο διάστημα, σταμάτησε να ρωτάει, και σκεφτόταν ότι δεν έπρεπε να ενδιαφέρεται για έναν άνδρα που δεν νοιάστηκε ποτέ για το παιδί του. Εξάλλου, δεν τον είχε ανάγκη.

Πλέον, η γυναίκα είναι παντρεμένη και έχει δύο γιους. Έχει αρχίσει να σκέφτεται έντονα τον βιολογικό της πατέρα από τη στιγμή που ο ένας της γιος διαγνώστηκε με αυτισμό.


Την ανησυχούσε η πιθανότητα ότι μπορεί να έχει γονιδιακά θέματα τα οποία θα επηρεάσουν τα παιδιά της. Η γυναίκα ξεκίνησε ψυχοθεραπεία ώστε να καταφέρει να μιλήσει με την μητέρα της σχετικά με τον βιολογικό της πατέρα.


Απεχθάνεται τις συγκρούσεις και φοβάται πως, αν αναφέρει ξανά τον βιολογικό της πατέρα, θα καταστρέψει τη σχέση της με την μητέρα της. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε, που κατέφυγε στη βοήθεια ειδικού.


Πρόσφατα, βρήκε το θάρρος να μιλήσει με την μητέρα της, η οποία της αποκάλυψε ότι, ο πραγματικός λόγος που ο πατέρας της δεν ήθελε να έχει καμία σχέση μαζί τους, ήταν επειδή ήταν παντρεμένος.


“Δεν θέλω να πληγώσω κανέναν αλλά μου αξίζει μια εξήγηση”

Η μητέρα της, για 34 χρόνια της έκρυβε το γεγονός ότι είναι το παιδί ενός εξωσυζυγικού δεσμού. Της είπε το επίθετο του βιολογικού της πατέρα και η γυναίκα ξεκίνησε αμέσως να τον αναζητά στο ίντερνετ.


Τελικά τον βρήκε, ανακάλυψε όλες τις αναρτήσεις και τις φωτογραφίες του. Όχι μόνον είναι παντρεμένος αλλά έχει και τέσσερις κόρες. Τρεις από τις ετεροθαλείς αδελφές της είναι μεγαλύτερες από εκείνη ενώ με την μία, έχουν ακριβώς την ίδια ηλικία.


«Αλήθεια δεν ξέρω τι να κάνω», εξομολογείται  η γυναίκα. «Είμαι περίεργη να του μιλήσω, θέλω να δω αν θα απαντήσει στις ερωτήσεις μου, αλλά δεν ξέρω πως να τον πλησιάσω».  «Δεν θέλω να αναστατώσω τη ζωή κανενός, όμως πιστεύω ότι αξίζει να με ακούσει. Νιώθω ότι είμαι το κρυφό παιδί του και θεωρώ ότι μου αξίζει τουλάχιστον μια κουβέντα».


«Με τίποτα δεν θέλω να πληγώσω την μητέρα μου, η οποία για 34 χρόνια μου το κρατούσε μυστικό, όμως νιώθω ότι αξίζω να μάθω την αλήθεια».


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου