Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 30, 2024

Θηλάζει τον σύζυγό της για να μην πηγαίνει χαμένο το μητρικό γάλα – «Είχε μεγάλη περιέργεια να το δοκιμάσει»

 

Μια γυναίκα αποκάλυψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι, θηλάζοντας τον άνδρα της έχει περισσότερο γάλα. Σύμφωνα με την ίδια, κάποια στιγμή δεν είχε αρκετό γάλα, κάτι που της προκαλούσε οίδημα και πόνο.

Η γυναίκα εξήγησε πώς τη βοήθησε ο άνδρας της: «Αλήθεια ένιωθα απαίσια που αναγκαζόμουν να βγάζω το γάλα και να το πετάω». 

«Είχε μεγάλη περιέργεια να το δοκιμάσει»

«Ο άνδρας μου ήταν πολύ περίεργος να δοκιμάσει το μητρικό γάλα και έτσι, σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν κακό να βοηθήσω και εμένα και να ικανοποιήσω την περιέργειά του», είπε η γυναίκα. Τελικά, η εμπειρία ήταν και για τους δύο ευχάριστη, αφού η γυναίκα ανακουφίστηκε ενώ ο άνδρας το ευχαριστήθηκε.

Η γυναίκα, σε ανώνυμη ανάρτησή της, έγραψε: «Προφανώς και του άρεσε η γεύση γιατί λίγο αργότερα μου ζήτησε ξανά. Ευχαρίστως, του έδωσα». Η γυναίκα παρατήρησε ότι είχε περισσότερο γάλα: «Το στήθος μου άδειαζε, με αποτέλεσμα να μπορεί να παράγεται περισσότερο γάλα». Αντί να πετάει το γάλα, το έδινε στον άνδρα της, και ήταν και οι δύο ευχαριστημένοι.

«Χάρηκα που δεν πήγαινε χαμένο το γάλα», ομολογεί η γυναίκα. Ο άνδρας της δουλεύει από το σπίτι, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να θηλάζει πολλές φορές την ημέρα. Η γυναίκα, λέει χαρακτηριστικά: «Θέλει πολύ να βάζει το πρόσωπό του στο στήθος μου και να θηλάζει».

Επίσης, μίλησε και για τα συναισθηματικά οφέλη, καθώς η γυναίκα αισθάνεται ότι η σχέση τους, έχει γίνει πιο δυνατή. Η μητέρα, σημειώνει: «Ένιωθα υπέροχα γιατί ήξερα ότι του προσφέρω κάτι πολύ θρεπτικό. Έτσι πρέπει να είναι μια σχέση – να προσφέρει ο ένας στον άλλον». Η συνήθεια του θηλασμού κρατάει εδώ και μήνες, και η γυναίκα εξακολουθεί να έχει πολύ γάλα.

«Αν το διαβάσει αυτό η γυναίκα μου, θα της σηκωθεί η τρίχα»

Η γυναίκα έγραψε τη συγκεκριμένη ανάρτηση στο Reddit, με σκοπό να ρωτήσει τους χρήστες τι πιστεύουν σχετικά με τις επιπτώσεις αυτής της συνήθειας: «Το ερώτημά μου είναι: μήπως αυτό δεν είναι υγιές για εμάς; Μήπως θα πρέπει να το περιορίσουμε;»


Ένας χρήστης απάντησε λέγοντας: «Είναι παράξενο…αλλά εντάξει». Κάποιος άλλος σχολίασε: «Αυτό είναι πολύ πιο συνηθισμένο απ’ ό,τι πιστεύετε. Πολλές γυναίκες μου έχουν πει ότι θηλάζουν τον άνδρα τους και αρέσει και στους δύο».


Μια άλλη αναγνώστρια,  της πρότεινε να δωρίσει το γάλα σε τράπεζα, ως μια ευγενική εναλλακτική κίνηση που θα βοηθήσει μητέρες που δεν έχουν γάλα. Ένας τέταρτος, σημείωσε: «Άμα το διαβάσει αυτό η γυναίκα μου, θα της σηκωθεί η τρίχα.  Και εγώ είχα την περιέργεια να δοκιμάσω πως είναι, όταν θήλαζε το πρώτο μας παιδί, αλλά την αηδίασε και μόνο η ιδέα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου