Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 01, 2024

Αναστασία Τσιλιμπίου: Αν όλοι πηγαίναμε σε ψυχολόγο, θα είχαν λυθεί πάρα πολλά προβλήματα στην κοινωνία

 

Η αγαπημένη ηθοποιός Αναστασία Τσιλιμπίου μίλησε στο περιοδικό Λοιπόν, για την εποχή που

συμμετείχε στην σειρά «Το Νησί», καθώς και το πώς την αντιμετώπιζαν εκείνη την περίοδο, οι συμμαθητές της στο σχολείο, αλλά και για το πόσο την έχει βοηθήσει η ψυχοθεραπεία που κάνει τα τελευταία χρόνια.


-Έχεις χαρακτηριστεί «παιδί θαύμα», γιατί από 9 ετών ξεκίνησες να δουλεύεις ως ηθοποιός. Τι θυμάσαι από εκείνη την περίοδο;

Όταν ήμουν μικρή το έβλεπα όλο αυτό σαν παιχνίδι. Αργότερα από το «Νησί» και μετά άρχισα να αντιλαμβάνομαι τι γίνεται και το πόσο πολύ δουλεύει ο κόσμος πίσω από μια δουλειά.

-Στο σχολείο τα παιδιά τότε πώς σε αντιμετώπιζαν;


Η αλήθεια είναι πως δεν έδινα τότε κάποιο δικαίωμα στο σχολείο για να με αντιμετωπίζουν διαφορετικά. Ήμουν πάντα πάρα πολύ χαμηλών τόνων παιδί και ακόμη είμαι και προσπαθώ να κοινωνικοποιούμαι για να μην νομίζει ο κόσμος ότι είμαι ξινή (γέλια). Οριακά λοιπόν τότε ήταν σχεδόν απαρατήρητο ότι δούλευα στην τηλεόραση… Ούτε η οικογένεια μου τόνιζε ποτέ αυτό το θέμα.


-Οι γονείς σου πώς αντέδρασαν όταν τους είπες πως τελικά θέλεις να ασχοληθείς επαγγελματικά με την υποκριτική;

Είμαι πάρα πολύ τυχερή που έχω ανθρώπους στην οικογένειά μου που με στηρίζουν από την αρχή σ’ αυτό το πράγμα. Δεν στάθηκαν ποτέ εμπόδιο, ούτε μου επέβαλαν να κάνω κάτι άλλο.

Δείχνεις να είσαι μια κοπέλα που τα έχει βρει πολύ καλά με τον εαυτό της. Αυτό οφείλεται στην ψυχοθεραπεία;

Εννοείται κάνω ψυχοθεραπεία. Όποτε νιώσω την ανάγκη αυτή, είναι ό,τι καλύτερο για τον εαυτό μου. Αδειάζει η ψυχή μου και ηρεμεί. Η ψυχοθεραπεία είναι το καλύτερο δώρο που μπορεί να προσφέρει κάποιος άνθρωπος στον εαυτό του. Ακόμη είναι ταμπού να μιλάμε για την ψυχική υγεία και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Νομίζω αν όλοι πηγαίναμε σε ψυχολόγο, θα είχαν λυθεί πάρα πολλά προβλήματα στην κοινωνία… Επικροτώ κάθε άνθρωπο που πηγαίνει στον ψυχολόγο και κάνει ψυχοθεραπεία και έχει τα κότσια να κοιτάξει τον εαυτό του στον καθρέφτη και να πει ότι κάποια πράγματα πρέπει να τα αλλάξω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου