Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 21, 2024

Ιωάννα Μαλέσκου: Εκνευρίστηκε η παρουσιάστρια με οδηγό – «Είχα και την κόρη μου στο αυτοκίνητο»

Η Ιωάννα Μαλέσκου αποφάσισε να κοινοποιήσει ένα βίντεο στον

προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok, εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά της για ένα περιστατικό που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια οδήγησης σε έναν στενό επαρχιακό δρόμο.


Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε μια οδηγό που επιχειρούσε επίμονα να την προσπεράσει, γεγονός που η Μαλέσκου παρακολουθούσε μέσω του καθρέφτη του αυτοκινήτου της.

 Παρά την κατάσταση, η παρουσιάστρια παρέμεινε ψύχραιμη, καθώς στο όχημά της επέβαινε και η κόρη της. Όπως διευκρίνισε, το περιστατικό κλιμακώθηκε με λεκτική επίθεση από την άλλη οδηγό, κάτι που την οδήγησε να μοιραστεί το συμβάν με τους διαδικτυακούς της ακολούθους.

Η Μαλέσκου επέλεξε να περιγράψει το περιστατικό μέσα από το TikTok, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για το πώς ένιωσε και πώς διαχειρίστηκε την όλη κατάσταση.


«Είμαι σε επαρχιακό δρόμο σε ένα στενό που δεν επιτρέπεται προσπέραση. Από πίσω μου, βλέπω στον καθρέφτη ότι έρχεται βολίδα ένα αυτοκίνητο smart με γυναίκα οδηγό, δεν έχει σημασία το φύλο. Κολλάει από πίσω μου και βλέπω ότι κάνει νευρικές κινήσεις και λέω: “Αποκλείεται να μιλάει σε μένα ” Εγώ αγαθιάρα. “Θα μιλάει αλλού η γυναίκα, ποιος ξέρει; Θα έχει νεύρα ή θα μιλάει σε ανοιχτή ακρόαση” γιατί δεν την είδα να φοράει ακουστικό.


Και πάλι δεν δικαιολογείται. Και σκέφτομαι εγώ, πες ότι πατάω φρένο για τον οποιοδήποτε λόγο – όχι επίτηδες – και εκείνη κολλάει πάνω μου. Ποιος θα φταίει; Εγώ θα φταίω που ο πισινός μου θα την έχει φάει; Όχι, και ξέρουμε όλοι ότι το πίσω αυτοκίνητο πληρώνεται. Και συνεχίζει και με προσπερνάει και καταλαβαίνω ότι με περνάει οριακά να τρακάρει με το αυτοκίνητο που έρχεται από την άλλη κατεύθυνση και συνεχίζει να βρε βρίζει.

Εγώ ατάραχη, είχα και το παιδί μέσα. Παίζει εσείς που οδηγείτε smart αυτοκίνητα να παθαίνετε κάτι; Αισθάνεστε ότι έχετε υπερδυνάμεις; Δεν σας φταίμε και τίποτα οι υπόλοιποι, χαλαρώστε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου