Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 21, 2024

«Ο αρραβωνιαστικός μου με απάτησε με μια φίλη μας» – Πώς πήρε την καλύτερη εκδίκηση


 Μια γυναίκα, αποκαλύπτει ότι, ο αρραβωνιαστικός της, την απάτησε με μια κοινή φίλη τους. Έπειτα από αυτό, η γυναίκα θέλησε να πάρει την καλύτερη εκδίκηση.

Η γυναίκα εξηγεί ότι, ανακάλυψε την απιστία του επί τέσσερα χρόνια συντρόφου της, κοιτώντας το τηλέφωνό του.

Η εκδίκησή της ήταν να αδειάσει εντελώς τον κοινό τους τραπεζικό λογαριασμό, να πάρει τα χρήματα και να φύγει. Η γυναίκα μοιράστηκε την ιστορία της σε μια ανώνυμη ανάρτηση την οποία έκανε thread, στον λογαριασμό @PeakAfraid330.

Η 27χρονη, έγραψε μια ανάρτηση με τίτλο: «Είμαι η κακιά της ιστορίας που εξαφανίστηκα από τη ζωή του άπιστου συντρόφου μου;». Όπως περιγράφει στην ανάρτησή της, με τον 29χρονο Jonathan, είχαν σχέση επί τέσσερα χρόνια, ενώ αρραβωνιάστηκαν πριν από μερικούς μήνες.

«Πίστευα ότι θα είμαστε για πάντα μαζί. Γελάστηκα»

«Η σχέση μας ήταν καλή και πίστευα ότι θα είμαστε μαζί για το υπόλοιπο της ζωής μας. Όπως όλα δείχνουν, ήμουν πολύ αφελής και δεν έβλεπα τι πραγματικά συμβαίνει».

«Ανακάλυψα ότι με απατούσε επί μήνες με μια κοινή μας φίλη και η παρέα τους, κάλυπτε την απιστία του. Συμπεριφέρονταν πολύ περίεργα. Έτσι, αποφάσισα να ψάξω το κινητό του και ανακάλυψα ότι είχαν δημιουργήσει μια ξεχωριστή ομάδα, όπου με κορόιδευαν επειδή δεν είχα πάρει είδηση».

«Έγινα έξαλλη. Το πρώτο που θέλησα να κάνω,  ήταν να πάω και να τους ξεφτιλίσω. Αποφάσισα ωστόσονα εξαφανιστώ από τη ζωή τουςΟποιαδήποτε προσπάθεια να τους αντιμετωπίσωθα ήταν χάσιμο χρόνου».

Η χρήστης της πλατφόρμας Reddit, εξήγησε ότι ήθελε να οργανώσει την τέλεια εκδίκηση.

«Την επόμενη ημέρα, όταν έλειπε στη δουλειά, μάζεψα όλα μου τα πράγματα, πήρα όλα τα χρήματα από τον κοινό τραπεζικό μας λογαριασμό (ήταν πολλά, αν στεφτείτε ότι μαζεύαμε χρήματα για τον γάμο μας, σχεδιάζαμε το ταξίδι του μέλιτος και σκοπεύαμε να αγοράσουμε και σπίτι)».

«Τους μπλόκαρα από όλες τις πλατφόρμες, έκανα φραγή στο τηλέφωνο και κλείδωσα τους λογαριασμούς μου. Επέστρεψα στο σπίτι της μητέρας μου και έμεινα μαζί της και με τον πατριό μου».

«Ήμουν τόσο έξαλλη που άφησα και τη δουλειά μου αμέσως. Είπα στην οικογένεια και τους φίλους μου τι είχε γίνει και αποφάσισα να πάω ένα μακρινό ταξίδι, με τα χρήματα που πήρα από τον λογαριασμό. Έφυγα για τρεις μήνες, διασκέδασα και, εδώ και δύο μήνες, έχω επιστρέψει στο σπίτι. Κατάφερα να βρω δουλειά εδώ και αποφάσισα να αρχίσω να βγαίνω και πάλι ραντεβού».

«Δεν είναι τίποτα επίσημο, αλλά εδώ και έναν μήνα, έχω γνωρίσει έναν άνδρα. Θέλω να πάρω πίσω  τη ζωή μου».

Έχοντας αφιερώσει χρόνο στον εαυτό της, η γυναίκα σκέφτεται: «Τον τελευταίο καιρό, οι φίλοι και η οικογένεια μου λένε ότι, τόσο ο πρώην, όσο και η πρώην φίλη μου, τους έχουν βομβαρδίσει με μηνύματα».

«Θέλουν να μάθουν που βρίσκομαι και ρωτούν τι κάνω. Λένε ότι αυτό που έκανα ήταν ανώριμο και ότι οφείλω τουλάχιστον, να τους μιλήσω».

«Δεν έχω καμία πρόθεση να το κάνω. Αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου έχει κλείσει. Κυριολεκτικά δεν έφταιξα σε τίποτα, δεν έκανα τίποτα. Απλώςέφυγα».

«Δεν πρόκειται να με ξαναδούν ή να με ξανακούσουν ποτέ. Ζήτησα από τους δικούς μου να τους μπλοκάρουν και εκείνοι».

Οι απόψεις των αναγνωστών

Οι χρήστες του Reddit έσπευσαν να γράψουν τη γνώμη τους για την κατάσταση. Πολλοί ήταν εκείνοι που της έδωσαν συγχαρητήρια για την ανωτερότητά της.

Ενδεικτικά, ένας έγραψε: «Αυτό που έκανες εσύ είναι ανώριμο; Αυτοί έκρυβαν τη σχέση τους και σε κορόιδευαν που δεν είχες καταλάβει και, εσύ είσαι η ανώριμη; Σου αξίζει μια καλύτερη ζωή. Έκανες το καλύτερο που μπορούσες. Μπράβο σου».

Ένας άλλος συμπλήρωσε: «Πολύ κλασάτη απόκριση. Δεν ασχολήθηκες καθόλου».

«Προσπαθούν να δικαιολογήσουν τον εαυτό τους. Μπράβο σου που δεν τους έδωσες καν την ευκαιρία. Σου εύχομαι στο εξής όλα να πάνε καλά».

Ένας άλλος, σχολίασε: «Αν και γενικά δεν είμαι υπέρ του ghosting, εδώ είχες δίκιο».

«Τους τιμώρησες και τώρα νιώθουν ενοχές που εξαφανίστηκες. Καλή τύχη, όλα να σου πάνε καλά».

Κάποιος άλλος είπε: «Φέρθηκες άψογα! Μπράβο, είμαι περήφανος για εσένα!».

Τέσσερα σημάδια της απιστίας

Ο ιδιωτικός ερευνητής Aaron Bond αποκαλύπτει τέσσερα προειδοποιητικά σημάδια που δείχνουν ότι ο σύντροφός σας ίσως σας απατά

  • Παίρνουν παντού μαζί τους το τηλέφωνο. Στις στενές συντροφικές σχέσεις, οι σύντροφοι ξέρουν ο ένας τον κωδικό του άλλου. Αν αλλάξουν οι συνήθειες και οι συμπεριφορές γύρω από το τηλέφωνο, κάτι δεν πάει καλά.  Ο Aaron εξηγεί: «Αν ο σύντροφος αλλάξει κωδικό ή αν αρχίσει να παίρνει το τηλέφωνο όπου και αν πηγαίνει, αυτό είναι ένα σημάδι ότι μπορεί να σας απατά». Παρατηρήστε πως αφήνουν το τηλέφωνο όταν δεν το χρησιμοποιούν. Αν το αφήνουν με την οθόνη προς τα κάτω, ίσως να κρύβουν κάτι.
  • Σας μιλούν λιγότερο για την ημέρα τους. Ένας άπιστος σύντροφος μπορεί ν’ αρχίσει να σας αποφεύγει, είτε επειδή νιώθει τύψεις, ή επειδή είναι ευκολότερο να αποφύγουν να σας πουν ψέματα. Αν νιώσετε ότι ο σύντροφός σας έχει αρχίσει να σας αποφεύγει και δεν θέλει να μοιράζεται πράγματα μαζί σας, αν έχει σταματήσει να σας μιλάει για την ημέρα του, αυτό είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι. Οι σύντροφοι που απιστούν, αποφεύγουν να μιλούν για την ημέρα τους, ή μιλούν λιγότερο, επειδή είναι δύσκολο να χειριστείς την απιστία. Είναι αδύνατον να θυμάσαι τόσα ψέματα και μπορεί κάποια στιγμή να σε πιάσουν, εξηγεί ο Aaron.
  • Αλλαγές στη σεξουαλική διάθεση. Η λίμπιντο του συντρόφου μπορεί ν’ αλλάξει για πολλούς λόγους, άρα αυτό δεν είναι πολύ αξιόπιστο σημάδι της απιστίας, μπορεί όμως να είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι.  Σύμφωνα με τον Aaron: «Οι άπιστοι δεν κάνουν πολύ σεξ στο σπίτι, επειδή έχουν άλλον ερωμένη / εραστή, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου κάνουν σεξ επειδή αισθάνονται τύψεις και χρησιμοποιούν το σεξ ως τρόπο να κρύψουν την απιστία. Μπορεί επίσης, να παρατηρήσετε ότι ο σύντροφός σας έχει αρχίσει να κάνει καινούργια πράγματα στο σεξ, τα οποία δεν έκανε πριν».
  • Γίνονται αρνητικοί προς τον / τη σύντροφο: Ξέρουν ότι η απιστία είναι λάθος, και επειδή εκείνοι νιώθουν καλά, προκαλείται ένταση και άγχος που πρέπει να δικαιολογήσουν. Διοχετεύουν στον σύντροφο την ένταση από τη σύγκρουση που βιώνουν. Ίσως προσπαθήσουν να πείσουν τον εαυτό τους ότι εσείς είστε το πρόβλημα και ίσως αρχίσουν να σας ασκούν κριτική, από το πουθενά. Από ασήμαντες αφορμές, όπως το ότι δεν βγάλατε τον σκύλο βόλτα ή ότι δεν πλύνατε τα πιάτα, θα κάνουν ολόκληρο ζήτημα. Αν δημιουργούν προβλήματα από το πουθενά, αυτό είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι ότι μπορεί να σας απατούν.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου