Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 09, 2024

Τουρκία: 24χρονη διαιτητής κατηγορείται για ερωτικό βίντεο με 61χρονο παρατηρητή διαιτησίας

Με ισόβιο αποκλεισμό από τα γήπεδα τιμώρησε η Ομοσπονδία

Ποδοσφαίρου της Τουρκίας μία 24χρονη διαιτητή, η οποία κατηγορείται ότι συμμετέχει σε ερωτικό βίντεο με 61χρονο παρατηρητή διαιτησίας.


Η 24χρονη Ελίφ Καρασλάν έπαιζε ποδόσφαιρο στην Μπεσίγκτας μέχρι που ένας τραυματισμός την ανάγκασε να σταματήσει και επέλεξε να γίνει διαιτητής. Στην Τουρκία κυκλοφορεί βίντεο με την 24χρονη τον 61χρονο Ορχάν Ερντεμίρ σε ερωτικές πράξεις. Έτσι η Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου απαγόρευσε και στους δύο να εργάζονται στα γήπεδα.


Η διαιτητής αρνείται τις κατηγορίες και υποστηρίζει ότι δεν είναι εκείνη στο ροζ βίντεο. Μάλιστα ετοιμάζεται να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης αποκλεισμού της. «Έχω μπροστά μου έναν μακρύ δρόμο αλλά θα βγω πιο δυνατή και πιο καθαρή» δήλωσε η Καρααρσλάν. «Δεν θα κλάψω, δεν θα ουρλιάξω, δεν θα στενοχωρηθώ. Αυτά δεν είναι πράγματα που θα έκανα εγώ, αυτά δεν είμαι εγώ. Θα συνεχίσω τον αγώνα μου μέχρι τέλος» πρόσθεσε η διαιτητής.

Από την πλευρά του ο 61χρονος υποστήριξε ότι το βίντεο διακινήθηκε χωρίς την άδεια του και παραδέχτηκε ότι η καριέρα του στα γήπεδα έχει τελειώσει.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου