Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 16, 2024

Η εξομολόγηση μητέρας δύο παιδιών για την εξωσυζυγική σχέση που έκανε μετά τα 50 – «Ήταν καλό για την ψυχική μου υγεία, δεν έχω μετανιώσει»

Μία γυναίκα, μητέρα 51 ετών, από τo Μεϊντενχέντ της Αγγλίας, αποκάλυψε ότι, η εξωσυζυγική σχέση της, ύστερα από 20 χρόνια γάμου, βελτίωσε ουσιαστικά τη ζωή της και δεν έχει μετανιώσει. Η Georgia (ψευδώνυμο) είχε παρατηρήσει ότι η ψυχική της υγεία είχε πάρει τον κατήφορο, από τη στιγμή που πέρασε τα πενήντα.

«Με τον άνδρα μου ζούσαμε σαν συγκάτοικοι – Δεν κάναμε σεξ»

Αρχικά, άνοιξε λογαριασμό σε μια εφαρμογή γνωριμιών, αναζητώντας μόνο σωματική ικανοποίηση, αλλά βρήκε πολλά περισσότερα, κάτι που, όπως ομολογεί, είναι αρκετά συνηθισμένο μεταξύ των χρηστών. Η Georgia εξηγεί ότι, με τον άνδρα της δεν έκαναν σεξ, για δέκα χρόνια, ζούσαν «περισσότερο σαν συγκάτοικοι παρά σαν σύντροφοι», ενώ κοιμόντουσαν σε διαφορετικές κρεβατοκάμαρες, για πάρα πολλά χρόνια.

 Αν και έχουν μεγαλώσει δύο ενήλικα παιδιά μαζί στον εικοσαετή τους γάμο, τα πράγματα άλλαξαν άρδην όταν η γυναίκα έγινε 50 ετών. Ένιωθε «μόνη, ότι δεν την ακούει και δεν τη βλέπει κανείς», ενώ βίωνε κατάθλιψη, καταφεύγοντας στο αλκοόλ και το φαγητό. Αναζητώντας αυτό που δεν έπαιρνε από τον άνδρα της, η Georgia ξεκίνησε μια μυστική σχέση, θεωρώντας ότι, μια περιστασιακή σχέση που θα της κάλυπτε το κενό.

«Ένιωσα ξανά ζωντανή»

Παρόλα αυτά, εξομολογήθηκε ότι, η προσοχή που απολάμβανε από τον εραστή της, την έκανε να νιώσει και πάλι ζωντανή και είχε θετική επίδραση στην ψυχική της υγεία. Επίσης, βρήκε το κίνητρο και την όρεξη να αρχίσει να τρώει πιο υγιεινά, να πηγαίνει στο γυμναστήριο και να περιορίσει το αλκοόλ, κάτι που ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή της. Χάρη στον εραστή της, η Georgia σταμάτησε να νιώθει ότι «σπαταλάει τη ζωή της».


Η Georgia δεν νιώθει ενοχές για την παράνομη σχέση της, λέγοντας:


«Η σχέση μου, μου άνοιξε τα μάτια μου, μου έδειξε τι μου έλειπε, μου έδωσε το θάρρος να κοιτάξω την ευημερία μου. Δεν είναι μόνο το σεξ, αλλά με κάνει να νιώθω ότι αξίζω και με καταλαβαίνει. Δεν έχω μετανιώσει».

Η Jessica Leoni, ειδική σε θέματα σεξ και σχέσεων, τονίζει ότι η ιστορία της Georgia, δεν είναι μοναδική. Αντίθετα, πολλοί άνθρωποι, ξεκινούν σχέσεις για να βρουν την ευτυχία και για το καλό της ψυχικής τους υγείας.


Οι ειδικοί προσθέτουν: «Η εξωσυζυγική σχέση είναι μια ευκαιρία για προσωπική εξέλιξη, ανακάλυψη του εαυτού, ακόμη και υπέρβαση των τραυμάτων. Δεν είναι όλες οι εξωσυζυγικές σχέσεις κακές. Σε μερικές περιπτώσεις, έχουν σώσει ζωές».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου