Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 22, 2024

Κορωπί: Νέες καταγγελίες για την επιχείρηση που εξαπάτησε δεκάδες νεόνυμφους – Τι υποστηρίζει η κόρη της 58χρονης ιδιοκτήτριας

Τη σιωπή της «σπάει» η κόρη της 58χρονης ιδιοκτήτριας κέντρου

δεξιώσεων στο Κορωπί, η οποία φέρεται να εξαπάτησε τουλάχιστον 22 ζευγάρια, από το 2021, καθώς ενώ ο χώρος είχε σφραγιστεί, συνέχιζε να κλείνει συμφωνίες και να λαμβάνει χρήματα, χωρίς, όμως, να πραγματοποιούνται οι εκδηλώσεις.

 δώσουν πίσω»

Η κόρη της ιδιοκτήτριας, είναι το πρόσωπο «κλειδί», αφού στα 18 της, η μητέρα της, λόγω κάποιον προβλημάτων, μεταβίβασε την επιχείρηση στο όνομά της.

 «Όλα τα συμφωνητικά και κάποια πριν από το 2023 έρχονταν σαν ‘glam in the city’ και όλα τα ραντεβού συνέβαιναν με την μητέρα μου. Δεν έχω καμία ευθύνη για τα λεφτά που έδωσαν και δεν μπορώ να τα επιστρέψω γατί δεν τα έχω πάρει εγώ. Δεν έχουν περάσει χρήματα από εμένα. Θα αποδειχτεί ότι δεν το έχω κάνει. Πιστεύω στη Δικαιοσύνη. Έχω καταθέσει δύο μηνύσεις στο πρόσωπό της και μάλιστα η μία κατατέθηκε πριν από αυτό που έγινε», δήλωσε η κόρη στο MEGA.

«Δούλευα σαν μεροκάματο. Συμφωνητικά, συμφωνίες δεν έχω πάρει και δεν έχω κάνει ποτέ. Δεν έχει βάλει κανείς χρήματα στον λογαριασμό μου. Η μάνα μου με έμπλεξε σε μία εταιρεία που σήμερα βρίσκομαι ελεγχόμενη. Ήρθε και μου είπε πως επειδή δυσκολεύεται θα ήθελε να το πάμε μαζί. Εγώ της είπα δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με αυτό το κομμάτι και της είπα να την ανοίξω και να δουλέψει. Δεν μπορείς να λες πως θα επιστρέψεις τα χρήματα, υπάρχουν άνθρωποι που έκαναν τους γάμους και αναγκάστηκαν να δανειστούν χρήματα. Δεν έχει τηρήσει τίποτα από ό,τι λέει. Πες το όταν τα επιστρέψεις. Όταν δεν έχεις κάνει τίποτα δεν σου επιτρέπεται να βγαίνεις και να λες τίποτα. Ελπίζω ότι στο τέλος να δικαιωθούμε όλοι», πρόσθεσε η ίδια.

«Θέλω να διαψεύσω την κόρη»

Στο Mega μίλησε και ένα θύμα. Ο καταγγέλλων, όπως είπε, προπλήρωσε 13.500 ευρώ για να κάνει στο συγκεκριμένο κτήμα τη βάπτιση του παιδιού του και τον γάμο του. Όπως ισχυρίζεται: «Θέλω να διαψεύσω την κόρη γιατί τις περισσότερες φορές που δώσαμε τα χρήματα ήταν εκεί και εργαζόταν. Δεύτερον, έχει παραλάβει εξώδικα και μηνύσεις στην οικία της πεθεράς της και η μητέρα της έχει μιλήσει με τους δικηγόρους μας. Επίσης, έχει γίνει κατάθεση στον λογαριασμό του άνδρα της. Υπάρχουν παραστατικά. Μας υποχρέωνε να δώσουμε μετρητά. Μία εβδομάδα πριν έγινε το περιστατικό με τα φουσκωτά . Όταν φτάσαμε το κτήμα είχε κλείσει ήδη και η διοργανώτρια ήταν στο αυτόφωρο. Μας έλεγε πως ο γάμος θα γίνει κανονικά. Μας έχει στείλει mail πως έχει ξοφληθεί το κτήμα. Μας κορόιδεψε πως ο γάμος θα γίνει σε άλλο κτήμα και εγώ έκανα επίσκεψη στο κτήμα και ο ιδιοκτήτης δεν την γνώριζε. Είχα δώσει 13.500 ευρώ. Τελικά δεν παντρεύτηκα. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί ήταν της μητέρας στην Ιρλανδία και ο δεύτερος ήταν στην Ελλάδα, αλλά τα περισσότερα ήταν μετρητά».

Το ατύχημα με παιδιά

Όπως μεταδίδει το Μega, το κουβάρι της απάτης άρχισε να ξετυλίγεται το καλοκαίρι του 2023, όταν 4 παιδιά τραυματίστηκαν στο τραμπολίνο που υπήρχε στο κτήμα και οι εγκαταστάσεις σφραγίστηκαν. H τοπική Μητρόπολη είχε αποφασίσει στις 27 του περασμένου Ιούνη να μην στέλνει ιερείς για μυστήρια στο εν λόγω κτήμα: «Αποφασίζομεν την επ’ αόριστον άρση αδείας τελέσεως Ιερών Μυστηρίων γάμου και βαπτίσεως στο κτήμα, μέχρι ενημερώσεώς μας από τον δήμο Κρωπίας περί παροχής άδειας λειτουργίας και αποσφραγίσεως του κτήματός σας», αναφέρει το έγγραφο της Μητρόπολης

Είχε απλήρωτους τους εργαζόμενους και τους προμηθευτές

Πρώην εργαζόμενος της επιχείρησης ανέφερε πως η υπεύθυνη του κτήματος χρωστούσε σε εργαζόμενους και προμηθευτές, ενώ έκανε λόγο και για κακοποίηση ζώων εντός του χώρου.

«Στο χώρο το τελευταίο διάστημα γινόταν κακοποίηση ζώων. Υπάρχουν και βίντεο, τα οποία είχε σε αποθήκες μέσα γάτες ανά τρεις σε κλουβιά μέσα, κόπρανα τους με φαγητά, από φλιτζάνια καφέ. Της κάναμε και καταγγελία επώνυμη καταγγελία και έχω το μήνυμα της που λέει ότι ‘το πρόστιμο θα στο αφαιρέσω από το χρωστούμενα για να μάθεις’. Όταν κάποιος πλησίαζε να την παρατήσει ουσιαστικά τότε του έδινε κατιτίς, αλλά γενικά χρωστάει σε πάρα πολύ κόσμο λεφτά. Χρωστάει σε όλους τους προμηθευτές».

Έβαλε… φέσι ακόμη και στο σπίτι που έμενε

Επιπλέον, μίλησε η σπιτονοικοκυρά της υπεύθυνης του κτήματος στο Κορωπί, αποκαλύπτοντας πως για πολλούς μήνες δεν της κατέβαλε το προβλεπόμενο ενοίκιο. Όταν κατάφερε και της έκανε έξωση, τότε αντίκρυσε ένα κατεστραμμένο σπίτι.

«Στο σπίτι μπήκε 1η Απριλίου 2019 και έφυγε 8 Νοεμβρίου, τότε κατάφερα να τη βγάλω. Το σπίτι το βρήκα όχι σε άθλια κατάσταση, ήταν οριακά γκρεμισμένο. Ήταν πάρα πολύ βρόμικα όλα, είχε σπάσει τα πλακάκια. Το ρεύμα έφτασε 1.300 ευρώ, δεν είχε πληρώσει τίποτα».

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της σπιτονοικοκυράς, το φέσι που της άφησε πίσω η γυναίκα αγγίζει τα 10.000 ευρώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου