Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 05, 2024

Δέσποινα Μοιραράκη: «Δεν είχα χρήματα να επενδύσω σε εμπόρευμα – Ακολουθώ πάντα αυτό που θέλει η καρδιά μου»

Στις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην επαγγελματική της διαδρομή και στην επαγγελματική της καταξίωση αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η Δέσποινα Μοιραράκη.
 

«Δεν είχα χρήματα, ούτε γνώση»

Μιλώντας στο περιοδικό ΟΚ! η γνωστή επιχειρηματίας και παρουσιάστρια του Cash or Trash τόνισε ότι στο ξεκίνημα της καριέρας της αντιμετώπισε δυσκολίες λόγω οικονομικής στενότητας. «Τότε δεν είχα χρήματα να επενδύσω σε εμπόρευμα, αλλά ούτε τη γνώση. Σήμερα είμαι ένας από τους πέντε ανθρώπους παγκοσμίως που γνωρίζει τι σημαίνει χειροποίητο χαλί. Ξεκίνησα με το κλασικό και πια έχω προχωρήσει στο μοντέρνο και μάλιστα στα custom-made χειροποίητα χαλιά. Δηλαδή, μου δίνεις ένα σχέδιο που θέλεις κι εγώ μπορώ να σου κατασκευάσω χειροποίητο χαλί όπως το έχεις φανταστεί», είπε αρχικά η κα Μοιραράκη και πρόσθεσε: «Πρόσφατα η επιχείρηση μου ανέλαβε όλο το Four Seasons στην Ελλάδα και τα τρία πρότζεκτ που έχουν custon-made χαλιά από τη Μοιραράκη. Σύντομα θα ταξιδέψω στο Αμάλφι, όπου θα βραβευτώ για την custom-made production στο μοντέλο χειροποίητο χαλί. Η επιχείρηση μου συγκαταλέγεται στις καλύτερες στην Ευρώπη στον συγκεκριμένο τομέα».

«Ακολουθώ την καρδιά μου»

Σε ερώτηση για το αν ακολουθεί την καρδιά της ή ακούει τι της λέει η λογική, η Δέσποινα Μοιραράκη είπε χαρακτηριστικά: «Στις ανθρώπινες σχέσεις ακολουθώ πάντα αυτό που θέλει η καρδιά μου. Στη δουλειά όμως πρέπει να εξετάζεις και άλλα δεδομένα για να προχωράς. Να βασίζεται και στη λογική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου