Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 05, 2024

Ναταλία Γερμανού: Δεν ξέρω τι θα κάνω στο μέλλον – Σκέφτομαι ίσως πρέπει να αφήσω χώρο σε άλλους.


Η Ναταλία Γερμανού, μια προσωπικότητα ξεχωριστή στην

ελληνική τηλεόραση, που φέρνει τη δική της ποιότητα και βάζει τη δική της αισθητική σφραγίδα στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται», μίλησε σήμερα στο «Happy Day» και τον Μιχάλη Πλεμμένο σε μια συνέντευξη εφ΄όλης τη ύλης.


Για το εάν έχει άγχος, μετά από 7 χρόνια στη ζώνη του Σαββατοκύριακου: Είναι μια μίξη συναισθημάτων που έχει μέσα προσμονή, ανυπομονησία, καρδιοχτύπι κι ανάγκη να πάνε όλα καλά και να αρέσουμε στον κόσμο. 

Για τους νέους  συνεργάτες της στην εκπομπή: Χτυπάω ξύλο, και ο Άγγελος Βουράκης και η  και η Ελιάνα Χρυσικοπούλου κούμπωσαν καταπληκτικά. Είναι δύο παιδιά τα οποία από την πρώτη μέρα που εντάχθηκαν στην ομάδα δουλεύουν απίστευτα πολύ για την εκπομπή.

Για το πώς μπήκε στη ζωή της το Σαββατοκύριακο: Το Σαββατοκύριακο μπήκε στη ζωή μου το 2008… Τότε ήμουν μόνο εγώ και η Σοφία Αλιμπέρτη ζωντανά στην ψυχαγωγία το Σαββατοκύριακο, τώρα έχει πολύ κόσμο, γέμισε, γιατί ίσως κατάλαβαν και τα κανάλια ότι είναι ένα διήμερο που ο κόσμος βλέπει τηλεόραση.


Για τους συνεργάτες που έφυγαν: Το βλέπω πολύ ωραίο. Θέλεις οι άνθρωποι που ήταν μαζί σου να εξελίσσονται. Είναι μεγάλη μου χαρά να βλέπω ανθρώπους με τους οποίους ξεκινήσαμε παρέα, να εξελίσσονται, να κάνουν δικά τους πράγματα. Λέω «για δες… Tι ωραία». Εγώ πάντα θα βρίσκω ανθρώπους να φτιάχνω ομάδες και μου αρέσει να το κάνω και να τις ανανεώνω και να τις φρεσκάρω. Αυτή είναι η χαρά μου. Είναι ωραίο να βλέπεις τους ανθρώπους με τους οποίους δούλεψες μαζί, να πετάνε!


Για τον Κώστα Τσουρό: Λίγες ημέρες πριν από την πρεμιέρα, είδα τον Κώστα Τσουρό, τον αγκάλιασα και του λέω «μου λείπεις ρε γαμώτο» και το ένιωθα. Σου λείπουν κάποιοι άνθρωποι ειδικά που έχεις αγαπήσει και εκτιμήσει, όπως ο Κώστας και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ, αλλά από την άλλη δεν μπορώ να μη χαρώ που έχει τη δική του εκπομπή και κάνει το όνειρό του πραγματικότητα κι ας είναι και απέναντι. Δεν μπορώ να μη χαρώ. Θα ήμουν τέρας εγωισμού.

Για το εάν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους: Όντως δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους…. Πραγματικά το αποδέχομαι, αυτό το δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους είναι βαθιά ριζωμένο μέσα μου. Για να είμαι ειλικρινής, εάν είναι κάποιος που τον έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση, τον θαυμάζω κι αυτός -για λόγους που εγώ δεν καταλαβαίνω- δεν με γουστάρει, θα προσπαθήσω να καταλάβω τον λόγο και αν θεωρήσω ότι είναι δίκαιο που δεν με γουστάρει θα κάνω πίσω, αλλά θα προσπαθήσω να τον κερδίσω.

Για την Εβελίνα Νικόλιζα: Την ημέρα που ξεκίνησαν τα παιδιά είχαμε ένα 10ωρο γύρισμα. Εγώ είχα μείνει με την εντύπωση ότι επειδή είχαμε μιλήσει στη γιορτή μου, λίγες ημέρες πριν, και με πήρε να μου ευχηθεί και μου έγραψε και καλή αρχή και της είπα  καλή σεζόν κι όλα τα καλά. Είχα μείνει σε αυτό, ότι αυτό ισχύει. Ίσως έχει δίκιο ότι έπρεπε να πω ένα καλή αρχή, αλλά είμασταν σε τόση τρέλα εκείνο το Σάββατο.

Για το εάν υπάρχει κάποιος συνεργάτης της που την απογοήτευσε: Δεν απογοητεύομαι από τους συνεργάτες μου. Δέχομαι τους ανθρώπους όπως είναι και προχωράω. Γυρνάω σελίδα. Πάω στην επόμενη μέρα. Διατηρώ καλές σχέσεις με όλους.

Για το επόμενο βήμα: Όλοι μου οι φίλοι πάνε εκδρομές τα Σαββατοκύριακα και μου κουνάνε το μαντήλι. Λέω «να περάσετε ωραία και χωρίς εμένα». Προς το παρόν απολαμβάνω αυτό που κάνω. Είμαι δοσμένη 100%. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει πάντα……….  Να πάω σε ένα νησάκι, να γράψω κάποιο βιβλίο… Δεν ξέρω τι θα κάνω στο μέλλον. Σκέφτομαι ίσως πρέπει να αφήσω χώρο σε άλλους. Αλήθεια δεν το ξέρω.

Για τη νέα χρονιά και το  τι θα ήθελε να της φέρει: Θέλω τη νέα χρονιά να είμαι υγιής και να μεταδίδουμε και να ακούμε καλές ειδήσεις για όλους… Είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου