Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 23, 2024

Έκοψε τις επαφές με τους γονείς της επειδή την πίεζαν να εγκαταλείψει τον γιο της που έχει αυτισμό – «Μου έλεγαν ότι είναι βάρος και ότι πρέπει να τον δώσω για υιοθεσία»


 Μία 32χρονη γυναίκα, μεγαλώνει μόνη της τον 7χρονο γιο της, ο οποίος έχει διαγνωστεί με αυτισμό και είναι όλος της ο κόσμος. Με τον πατέρα του παιδιού χώρισε πριν από τρία χρόνια και έκτοτε μεγαλώνει μόνη της το παιδί.

«Ο πρώην μου προσπάθησε, όμως το βάρος της ανατροφής ενός παιδιού με ειδικές ανάγκες, του ήταν αβάσταχτο και τελικά έφυγε», εξηγεί η γυναίκα.

«Τώρα, είμαι μόνη μου με τον γιο μου. Δεν είναι πάντα εύκολο αλλά δεν θα τον αντάλλασσα με τίποτα στον κόσμο».

Οι γονείς της, από την άλλη, έχουν άλλη άποψη. Μετά τη διάγνωση του γιου της, άρχισαν να κάνουν προσβλητικά σχόλια, υπονοώντας ότι δεν γίνεται να τον διαχειριστεί.


Τα σχόλια ξεκίνησαν διακριτικά, όπως «θα πρέπει να είναι εξουθενωτικός» ή «πρέπει να κάνεις ένα διάλειμμα». Πρόσφατα, οι γονείς της κλιμάκωσαν τα σχόλια προτείνοντας ξεκάθαρα να σκεφτεί την υιοθεσία! Σύμφωνα με τους ίδιους «είναι μεγάλο βάρος».

Όταν οι γονείς της, της πρότειναν να τον δώσει για υιοθεσία, σοκαρίστηκε, δεν ήξερε τι ν’ απαντήσει.

«Τον αγαπάω με κάθε μου κύτταρο. Η σκέψη και μόνο ότι τον βλέπουν σαν αναλώσιμο ή ένα πρόβλημα που μπορεί να λυθεί με υιοθεσία, με αηδιάζει», εξηγεί η γυναίκα.


«Με πιέζουν να τον αφήσω»

Τους εξήγησε πόσο πολύ την πονάει να ακούει αυτά τα σχόλια, όμως δεν σταμάτησαν να της προτείνουν την υιοθεσία. Υπονοούσαν ότι κάνει μόνη της τη ζωή της δυσκολότερη, κρατώντας τον γιο της.


Κάποια στιγμή της είπαν: «Είσαι ακόμη νέα, έχεις ακόμη την ευκαιρία να ζήσεις μια φυσιολογική ζωή».


Το σημείο καμπής για τη γυναίκα ήρθε πριν από λίγες εβδομάδες, όταν οι γονείς της είχαν το θράσος να την επισκεφθούν και να της δείξουν την «έρευνα» που είχαν κάνει για υποψήφια ιδρύματα που θα μπορούσαν να τον δεχτούν. Της είπαν ότι εκεί θα «τον φρόντιζαν» καλύτερα και ότι αυτό  θα ήταν το καλύτερο για όλους.


Δεν μπορούσε να πιστέψει το θράσος τους και έγινε έξαλλη.


«Τους είπα ότι είναι άκαρδοι και πως, αν δεν δέχονται τον γιο μου ως μέλος της οικογένειας, τότε δεν τους δέχομαι και εγώ ως μέλη της οικογένειας», περιγράφει η γυναίκα.


«Με κατηγορούν κιόλας»

Έκοψε κάθε επαφή μαζί τους. Εκείνοι, δεν έχουν σταματήσει να της τηλεφωνούν και να της στέλνουν μηνύματα, να βάζουν άλλους συγγενείς να μεσολαβήσουν, οι οποίοι την κατηγορούν ότι είναι υπερβολική τη στιγμή που, οι γονείς της, το μόνο που ήθελαν, ήταν να βοηθήσουν.


Οι γονείς κακολογούν και την ίδια, λέγοντάς την αχάριστη και πως δεν έχει ιδέα πως τους κάνει να νιώθουν που τη βλέπουν να υποφέρει. Κάποιοι άλλοι συγγενείς, την πιέζουν να τους συγχωρέσει.


«Δεν μπορώ να ξεπεράσω όσα μου είπαν. Ο γιος μου δεν είναι βάρος, δεν είναι κάτι που θα άφηνα μόνο και μόνο επειδή η ζωή μαζί του είναι λίγο πιο δύσκολη. Είναι ο γιος μου. Είναι όλος μου ο κόσμος», είπε.


Παρόλα αυτά, δεν μπορεί να μην αναρωτιέται αν το κόψει την επαφή με τους γονείς της, ήταν κάτι πολύ σκληρό και αν θα πρέπει να τους δώσει ακόμη μια ευκαιρία.


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου