Το περιοδικό φαίνεται να είναι έτοιμο να επιστρέψει στις ρίζες του έπειτα
από πέντε χρόνια απουσίας -και η Λόρι Χάρβεϊ ήταν η καλύτερη επιλογή για να σηματοδοτήσει το θρυλικό comeback.Μετά από μια πενταετή παύση από την κυκλοφορία έντυπων τευχών, το Playboy κάνει επίσημα τη μεγάλη επιστροφή του αυτόν τον Φεβρουάριο – και όπως όλα δείχνουν θα κάνει το πολυπόθητο comeback με στυλ, έχοντας για πρωταγωνίστρια την Λόρι Χάρβεϊ.
Το Playboy αποτελεί πολιτιστική δύναμη εδώ και δεκαετίες, γνωστό για την προσέγγιση του όσον αφορά τον αισθησιασμό και την ενδυνάμωση, υπερβαίνοντας τα όρια με τα προκλητικά του εξώφυλλα και το hot περιεχόμενο.
Για να προϊδεάσουν τη συνταρακτική επιστροφή, το Playboy και η Χάρβεϊ χρησιμοποίησαν το Instagram για να δώσουν μια γεύση από τα ενδότερα της φωτογράφισης. Στα πρώτα πλάνα του teaser, η Χάρβεϊ εμφανίζεται με ένα εντυπωσιακό backless φόρεμα που αγκαλιάζει ένα g-string πριν περάσει σε ένα λαμπερό lingerie bodysuit από λάτεξ.
Μαζί με την Χάρβεϊ, το νέο τεύχος θα περιλαμβάνει την κωμικό Νίκι Γκλέιζερ και την Playmate της χρονιάς που δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.
Η μεγάλη επιστροφή του Playboy
Το Playboy, το οποίο ιδρύθηκε αρχικά από τον Χιου Χέφνερ το 1953, σταμάτησε τις έντυπες δραστηριότητές του το 2020, στρεφόμενο σε ένα μοντέλο ψηφιακής τεχνολογίας εν μέσω της πανδημίας COVID-19. Ωστόσο, το περιοδικό φαίνεται να είναι έτοιμο να επιστρέψει στις ρίζες του.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την επιστροφή του έντυπου τον Αύγουστο του 2024, αλλά, τότε, δεν αποκάλυψε ποιος θα κοσμεί το εξώφυλλο. «Το Playboy είναι η πεμπτουσία της εμβληματικής μάρκας και ήταν πάντα κάτι περισσότερο από ένα περιοδικό – είναι η αυθεντική επιχείρηση δημιουργών που έχει απογειώσει εκατοντάδες καριέρες τα τελευταία εβδομήντα χρόνια», δήλωσε ο Ben Kohn, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου PLBY, σε δήλωσή του.
«Η απόφαση για την επανακυκλοφορία του περιοδικού Playboy αντανακλά τη δέσμευση της εταιρείας να προσαρμοστεί στο εξελισσόμενο τοπίο των μέσων ενημέρωσης, διατηρώντας παράλληλα την πλούσια κληρονομιά της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής ποιότητας δημοσιογραφίας, της συναρπαστικής αφήγησης και του προκλητικού περιεχομένου που καθόρισε το Playboy για δεκαετίες», πρόσθεσε.
Το νέο τεύχος θα κυκλοφορήσει στα ράφια στις 10 Φεβρουαρίου, ενώ οι προπαραγγελίες είναι διαθέσιμες από τώρα – σηματοδοτώντας την αρχή ενός συναρπαστικού νέου κεφαλαίου για το Playboy και τους αφοσιωμένους αναγνώστες του.
«Δεν είμαι το κλασικό μοντέλο»
Η Λόρι Χάρβεϊ, κόρη του τηλεοπτικού παρουσιαστή και κωμικού Στιβ Χάρβεϊ, έχει χαράξει τη δική της πορεία στη βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς. Ως ιδρύτρια της Skn, μιας μάρκας προϊόντων περιποίησης δέρματος, και ως ένα δημοφιλές μοντέλο στους κύκλους της υψηλής ραπτικής, έχει καταφέρει να αποτελεί σταθερή αξία στα κόκκινα χαλιά και στα εξώφυλλα των περιοδικών.
Η Χάρβεϊ έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα το 2017 σε ηλικία 20 ετών, όταν περπάτησε για τον οίκο Dolce & Gabbana στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και από τότε, έχει εμφανιστεί -μεταξύ άλλων- σε διαφημίσεις για τους Michael Kors, Valentino και Burberry. Και το 2024 έκανε το ντεμπούτο της στο τεύχος της χρονιάς του Sports Illustrated.
Παρά την επιτυχημένη καριέρα της Χάρβεϊ, η ίδια έχει μιλήσει για το πόσο σημαντική είναι γι’ αυτήν η συμπερίληψη όλων των σωματότυπων. «Ένιωθα πίεση να είμαι ένα συγκεκριμένο μέγεθος, ειδικά όταν ξεκίνησα», δήλωσε για την καριέρα της ως μοντέλο. «Όταν βρίσκεσαι στα παρασκήνια και σου κάνουν πρόβα(…) περιμένουν να είσαι πολύ, πολύ ψηλή και πολύ, πολύ αδύνατη».
«Για να είμαι ειλικρινής, σίγουρα ήμουν αμήχανη όταν πρωτοξεκίνησα, επειδή δεν είμαι το κλασικό μοντέλο. Όταν όμως ήρθε η ώρα να δημιουργήσω τις μάρκες μου, είπα: ‘Εντάξει, η συμπερίληψη είναι το νούμερο ένα στη λίστα μου’», πρόσθεσε.
*Με πληροφορίες από: L’Officiel | People
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου