Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Αττικής: Βρισκόμαστε στα KFC "ATHENSMETROMALL" όπου απέλυσαν συνάδελφο γιατί ζήτησε να μην κάνει υπερωρίες. Η εταιρεία δηλώνει "εμείς έτσι κάνουμε, απολύουμε και δεν αλλάζει" Εμείς λέμε πως των εργατών η πάλη θα την σπάσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου