Νίκος Κλειτσίκας
Νικολάι Ντούροφ, ο λαμπρός αρχιτέκτονας του Telegram...
28 Αυγούστου 2024 ...
Το μήνυμα του Πάβελ Ντούροφ, ιδρυτή του "Telegram", στο κανάλι του προειδοποιεί:
«Σύντομα θα γίνω 41 ετών, αλλά δεν έχω όρεξη να γιορτάσω.
Η γενιά μας δεν έχει πλέον χρόνο να σώσει το δωρεάν διαδίκτυο που έχτισαν οι πατέρες μας για εμάς.
Αυτό που κάποτε ήταν η υπόσχεση της δωρεάν ανταλλαγής πληροφοριών μετατρέπεται στο απόλυτο εργαλείο ελέγχου.
Οι κάποτε λεγόμενες ελεύθερες χώρες εισάγουν δυστοπικά μέτρα όπως ψηφιακές ταυτότητες (Ηνωμένο Βασίλειο), διαδικτυακούς ελέγχους ηλικίας (Αυστραλία) και μαζική σάρωση ιδιωτικών μηνυμάτων (Ευρωπαϊκή Ένωση).
Η Γερμανία διώκει όποιον τολμά να επικρίνει αξιωματούχους στο διαδίκτυο. Το Ηνωμένο Βασίλειο φυλακίζει χιλιάδες για τα tweets τους. Η Γαλλία διερευνά ποινικά τους ηγέτες της τεχνολογίας που υπερασπίζονται την ελευθερία και την ιδιωτικότητα.
Ένας σκοτεινός, δυστοπικός κόσμος πλησιάζει γρήγορα: ενώ εμείς κοιμόμαστε.
Η γενιά μας κινδυνεύει να μείνει στην ιστορία ως η τελευταία που είχε ελευθερία και να επιτρέπει να μας την στερήσουν.
Μας έχουν πει ψέματα.
Μας έχουν οδηγήσει να πιστεύουμε ότι ο μεγαλύτερος αγώνας της γενιάς μας είναι να καταστρέψει όλα όσα μας άφησαν οι πρόγονοί μας: παράδοση, ιδιωτικότητα, κυριαρχία, ελεύθερες αγορές και ελευθερία λόγου.
Προδίδοντας την κληρονομιά των προγόνων μας, έχουμε βάλει τους εαυτούς μας σ' ένα μονοπάτι αυτοκαταστροφής -ηθικής, πνευματικής, οικονομικής, και τελικά βιολογικής.
Όχι, λοιπόν, δεν θα γιορτάσω σήμερα. Ο χρόνος μου τελειώνει. Ο χρόνος μας τελειώνει»


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου