Μαΐου 28, 2010
Γιατί τέτοια ταλαιπωρία ρε λαμ@@@......"
Αν κάποιος θελήσει να μεταφερθεί η σύνδεση του σε κάποια άλλη εταιρεία, χρειάζεται τον αριθμό βρόγχου που εμφανίζεται στον λογαριασμό του. Η πάγια τακτική της Tellas είναι να αναγράφει
λανθασμένο αριθμό, συνήθως παραποιημένο κατά ένα ψηφίο, ώστε να μην μπορεί να γίνει η μεταφορά. Μόνο αν ζητηθεί από τον κάτοχο και αφού ηχογραφήσουν τη συνομιλία δίνουν το σωστό αριθμό βρόγχου. Γιατί τέτοια ταλαιπωρία ρε λαμ@@@......"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου