Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 28, 2010

"Γiατί τόση ταλαιπωρία;"

Έκανα μια παραγγελία για ένα ψυγείο ντουλάπα με χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας. Σε τηλ. επικοινωνία με την εταιρεία και λόγω επιπλέον χρεώσεων για τη μεταφορά ακύρωσα τη συναλλαγή. Ποιό το πρόβλημα:


το ποσό για το ψυγείο που δεν είναι και μικρό, σχεδόν ...

μου εξαντλεί το πιστωτικό όριο της κάρτας.(που λόγω παλαιότερης κλοπής το έχω στις 2000 ευρώ). Για να μπορέσω να κάνω οποιαδήποτε άλλη αγορά πρέπει να αποδεσμευθεί από τον Κωτσόβολο.

Αν και τους ενόχλησα τηλεφωνικώς, γιατί ξέρω λόγω επαγγέλματος πόσο εύκολο είναι να ακυρωθεί μια συναλλαγή μέσω των ηλεκτρονικών μηχανημάτων, ακόμα περιμένω την Κα Χ@@@@ από το τμήμα συναλλαγών να με πάρει τηλέφωνο για να λυθεί το πρόβλημα.

Στην τελευταία επικοινωνία μία τηλεφωνήτρια μου είπε πως σε ένα μήνα το ποσό θα αποδεσμευθεί....

Συγχαρητήρια !!! Εγώ τι θα κάνω για ένα μήνα; Δεν θα μπορώ απλά να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου!!!!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου