Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 11, 2011

Θα καταλάβουν τα δημαρχεία

Σε συμβολική κατάληψη όλων των δημαρχείων της χώρας προχωράει την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.- Ο.Τ.Α., στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων των εργαζομένων ενάντια στην αντεργατική οικονομική πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας.




Η κατάληψη θα διαρκέσει τρεις ώρες, θα ξεκινήσει από τις 10:00 και θα λήξει στις 13:00 το μεσημέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου