Ο Μπουμπάρακ παίζει κρυφτό με τον κόσμο της Αιγύπτου και μαδάει τη μαργαρίτα της εξουσίας (τελικά παραιτήθηκε), ο γνωστός Στάθης της Ελευθεροτυπίας κράζει την Τρέμη και τον Πρετεντέρη (οι Τεγόπουλοι έχουν σχεδόν αποσυρθεί πλέον από τη μετοχική σύνθεση του Mega), ο Γιωργάκης κατηγορεί για ανομία όσους υποκινούν τον κόσμο στο να μην πληρώνει διόδια και συγκοινωνίες, στην Κερατέα εξακολουθεί να γίνεται της μουρλής κι εγώ από το πρωί περνάω μια γκαντεμομέρα…
Ξεχάστηκα κι έφαγα σοκολάτες με αποτέλεσμα να με τσακίσει πάλι η αλλεργία, εξαφανίστηκε η μία γάτα μου με αποτέλεσμα ο γάτος να είναι αναστατωμένος (και… άκαπνος), το Photoshop κάτι έπαθε και θα αναγκαστώ να το επανεγκαταστήσω και τα likes που υπάρχουν κάτω από τις τελευταίες αναρτήσεις δε λειτουργούν και βγάζουν error (παίζει να είναι προσωρινό πρόβλημα του Facebook, αλλά όποιος ξέρει περισσότερα ας με ενημερώσει).
Μια που σήμερα εγκρίθηκε το νέο δάνειο από την τρόικα, η οποία απαιτεί περισσότερες μεταρρυθμίσεις από την κυβέρνηση, σας αφιερώνω ένα τραγουδάκι που έχει γίνει ήδη σουξέ και θα το ακούμε όλο και πιο συχνά στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου