Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 24, 2011

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ σε σινεμά της Κομοτηνης!!!

Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε σε σινεμά της Κομοτηνής ταινία σχετική με το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων. Παρόντες οι


προιστάμενοι των τοπικών Διευθύνσεων εκπαίδευσης, η κυρία Δραγώνα και πολλοί δάσκαλοι. Ανάμεσα σε αυτούς που προλόγισαν την ταινία ήταν και ο πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων της ΕΠΑΘ (Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης) Μεχμέτ Ντερντιμάν. Μάλιστα ήταν και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδυασμό του Παυλίδη.



Γνωστή και η εγγύτητα των απόψεων του για την εκπαίδευση με αυτές που έχει για την εκπαίδευση και το …τουρκικό προξενείο. Στην συγκεκριμένη λοιπόν εκδήλωση προφανώς κλήθηκε να μετάσχει. Περιμένοντας λοιπόν στις θέσεις των θεατών με ποιόν λέτε καθόταν ;

Με κανέναν συνάδελφο του δάσκαλο ;

Με την κυρία Δραγώνα ;

Με κανέναν από τους προισταμένους του ;

Όχι, καθόταν με τον επίσημο μεταφραστή-εκπρόσωπο εκεί του τουρκικού προξενείου Σερντάρτ Καραπατσά. Και ο μεν Σερντάρ προσωπικά είναι συμπαθής ο άνθρωπος, αλλά εσύ ως δάσκαλος -που πληρώνεσαι από το ελληνικό κράτος- νοιώθεις τόσο άνετα να διαφημίζεις τη σχέση σου με το συγκεκριμένο φορέα ; Βέβαια γιατί να μην το κάνει ; Δικαίωμα του δεν είναι ; Άλλωστε είναι ιδιωτική του ζωή. Να και η φωτογραφία από την Μπιρλίκ ( στην μέση της δεύτερης σειρας

 
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου