Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 11, 2018

MOYΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΔΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ
ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ;





Ειναι γεγονος οτι η ορθοδοξια αλλα και καποια αλλα χριστιανικα δογματα βρισκονται υπο διωγμο απο την νεα ταξη πραγματων.  
Ολοι γνωριζουν τι γινεται στην Ελλαδα, στην Συρια καθως και σε διαφορα μερη του Πλανητη σχετικα με τον Χριστιανισμο. 


Ειναι δεδομενο οτι η νεα ταξη αποφασισε να δωσει μια οριστικη λυση με το εμποδιο που ονομαζεται χριστιανισμος. 
Το πιο ασχημο ειναι οτι εξαιτιας της παρακμης, της ελλειψης ηθικων αρχων, της αμαθειας, εαν και ειμαστε σε κανονικο πολεμο, οι περισσοτεροι δεν το εχουν καν αντιληφθει. 
Εκτος απο τις προαναφερομενες αιτιες ενας ακομη λογος ειναι οτι, εχουν αλλαξει τα μεσα πολεμου. 
Ναι μεν εχουμε νεκρους και απωλειες στην Ελλαδα, εντουτοις κανεις δεν βλεπει πουθενα οπλα, σφαιρες, χειροβομβιδες, τανκς, πολεμικα αεροπλανα να κανουν βομβαρδισμους κλπ.  
Για πρωτη φορα ο εχθρος μας πολεμα με τελειως
διαφορετικα οπλα, σε σχεση με ολους τους προηγουμενους αιωνες. 

Τα οπλα ειναι η μοδα, η σεξουαλικη διαφθορα,
 η αμαθεια που επιβαλλουν στα σχολεια, ο ελεγχος της οικονομιας, των μεσων ενημερωσεως, της εργασιας κλπ.    

Μην ξεχνατε οτι με την σεξουαλικη διαφθορα, που ειναι αναποσπαστο μερος του δωδεκαθεου, οπως ειναι η ανηθικοτητα, με την αμαθεια, οι αρχαιοι εχθροι επετυχαν την καταρρευση του Ελληνικου εθνους και την αμαχητι κατ ουσιαν παραδωση του στους ρωμαιους.  

ΟΙ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ.

Οπως σας εχω αναφερει πολλες φορες σε καθε εποχη οι εωσφοριστες της νεας ταξης δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα στελνωντας πολλα εθνη εναντιον μας,αλλα μας πολεμουσαν και με τις αιρεσεις. 
Ο βασικος στοχος των αιρεσεων ηταν η πνευματικη και η ηθικη καταρευση για να επελθει εν συνεχεια η πολιτικος, ο  στρατιωτικος και ο κοινωνικος αφανισμος του ενδοξου Ελληνικου
εθνους.
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αιρετικοι νεοταξιτες προωθουν τα προστυχα ειδη χορων και μουσικης. 

Ο αγιος Χρυσοστομος μας διδαξε οτι  η ηθική των αρχαίων φιλοσοφφων βρισκεται μεσα στην εκκλησιαστικη μουσικη.
Διοτι η εκκλησιατικη μουσικη εχει αρμονικες και  ηρεμες  μελωδίες για αυτο και επιτυγχανει να βελτιωνει τις ψυχές ενω παραλληλα της απομακρύνει από την σεξουαλικη διαφθορα και την ανηθικοτητα. 
Ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ειναι ο πρώτος απο τους πατερες της εκκλησιας ο οποιος εγραψε υμνους.


Οι υμνοι του αγιου προερχονται απο την Δωρικη μουσικη, για αυτο συνεβαλε τα μεγιστα ωστε οι  χριστιανοι να έρθουν πιο κοντά στον Θεό και την Ελλαδα. 
Ενδεικτικα ειναι αυτα τα οποια μας διδαξε ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος :
H φαυλη μουσικη και τα αισχρα πορνικα ασματα
δημιουργουν ηθη κολάσμενα και διεφθαρμενες ζωες.


Τα ατομα αυτα μεσα απο την μαλθακη ζωη, την καλοπεραση, την νωθροτητα, την θηλυπρεπη
συμπεριφορα, μεταξυ αλλων υποτασονται στις γυναικες.  
Η μουσικη ηταν το βασικοτερο μαθημα των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων μαζι με την γεωμετρια.
Η διδασκαλία της μουσικής ταιριάζει στην φύση των νεων ανθρωπων με αποτελεσμα να αποτελει ενα πολυ ισχυρο οπλο στην διαπλαση των ηθων. 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι μας διδαξαν οτι η ψυχη χρειαζεται αρμονια την οποια θα αποκτησουμε μεσα απο την μουσικη αγωγη.
Ο μουσικος πολιτισμος ειναι κατι πολυ σημαντικο για την επιβιωση του Ελληνικου εθνους.
Οι Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζουν σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. 
Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. 

  
Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, εκκλησιαστικη, είναι ενα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. 
Μεσα από την σωστη Ελληνικη μουσικη παιδεια,  παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, ​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους. 

Τα σωστα ειδη μουσικης αποτελουν οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 
Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης. 
Μεσα από τα σωστη μουσικη οι γνησιοι Ελληνες θα είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης. 

  
Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. 
Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. 
Η Ελληνικη μουσικη συμβαλλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση.
Κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους.
  
Η μουσικη αγωγη της ψυχης είναι απαραιτητο στοιχειο για την δημιουργια πραγματικων Ελλήνων. 

Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. 
Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση των ηθικων αρχων στους Ελληνες. 

Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. 
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 

Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. 
 Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. 
To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων-παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. 
Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχ 
εια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη.
Αυτο διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. 
Οι τεσσερις κορυφαιοι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι
οι ιεραρχες για να μην καταστραφουν οι  
Ελληνες ηθικα, πνευματικα και κατ επεκτασιν στρατιωτικα, πολιτικα και κοινωνικα, δεν επετρεπαν τα ειδη πορνικης μουσικης.    

Τον 4ο αιώνα μ.χ. , εγιναν προσπαθειες για την αναβαθμιση της εκκλησιατικης μουσικης με στοχο την δημιουργια καλυτερων ανθρωπων.
Σε αυτην την προσπαθεια πρωτοστατουν οι αγιοι της ορθοδοξιας μας,με επικεφαλεις τους Αγιους ιεραρχες, τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο και τον μεγα Βασιλειο. 
Το παραδειγμα των αγιων ιεραρχων ως αξιοι συμπαραστατες ακολουθουν και αλλοι συγχρονοι τους οπως ειναι ο μεγας Αθανασιος, ο Εφραιμ ο Συρος , ο Αμβροσιος στην Εκκλησία των Μεδιολάνων.
Η βασικη επιδιωξη των Αγιων ιεραρχων ειναι να αποτρεψουν τους Ελληνες απο τα πορνικα και εκφυλα μουσια ακουσματα. 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αγιοι ιεραρχες θα συθεσουν νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης για να υπαρχει βέλτιωση των ανθρωπων ειδικα στις ψυχες τους
Τα νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης οι αγιοι ιεραρχες τα δημιουργισαν με βαση την μουσικη των Ελληνων Δωριεων.
Ειναι γνωστο οτι η μουσικη αυτη ξεχωριζει για την ηθικη της της, την αξιοπρεπεια της, την σεμνοτητα και το μεγαλειο της.  
Επισης οι αγιοι ιεραρχες για τους Ελληνες που επρεπε να εχουν θαρρος και να ειναι γεναιοι επελεξαν να συνδυασουν δυο ειδη μουσικης. 
Την δωρικη και την Φρυγικη Μουσικη. 
Η μουσικη κατείχε την πιο σημαντική θέση στiς ζωες των αρχαιων Ελληνων. 
Συνδεοταν με ολες τις πτυχες ζωης με ευχαριστες η δυσαρεστες καταστάσεις  σε περιοδους ειρηνης, αλλά  και πολεμου. 
Τα σωστα ειδη μουσικης αγωγης υπηρχαν σε καθε τομεα της ζωης των προγονων μας,
Μουσικη ειχαμε  στις δημοσιες εκδηλωσεις, στον  αθλητισμο, στις γαμηλιες τελετες, στα συμποσια ακομη και στην καθημερινη εργασία. 
Επισης  μουσικοι συνοδευαν την πορεια προς την μαχη η την επιστροφη απο αυτην. 
Η μουσικη ως εννοια δεν περιλαμβάνει μόνον την μουσική οπως την θεωρουν οι περισσοτεροι στην συγχρονη εποχη αλλα εμπεριεχει,  όλες τις σωστες τέχνες και τα γραμματα.
Η μουσική είχε γινει αναποσπαστο κομματι  στην καθημερινότητα των αρχαιων Ελληνων.
Στην αρχαια Ελλαδα υπηρχαν αμειβομενοι μουσικοι. 
  
Κάποιοι έπαιζαν μόνιμα μουσική σε σπίτια ευγενων, άλλοι ταξίδευαν σε διαφορες περιοχες ενω μερικοι εξ αυτων επαιρναν μέρος σε μουσικούς αγώνες. 
Τα βασικα εκπαιδευτικα μοντελα στην αρχαιοτητα ειναι το Αθη ναικο και το Σπαρτιατικο.
Η βασική διαφορά ανάμεσα στο σπαρτιάτικο μοντέλο και στο αθηναϊκό μοντέλο παιδειας είναι ο δημοσιος και ο ιδιωτικος χαρακτηρας αντιστοιχα. 
Η αρχαια Σπαρτη, ως γνησια δωρικη πολιτεια, εδινε πολυ εξεχουσα θεση στην μουσική. 
Στην αρχαια Σπαρτη υπήρχαν τρείς χορωδίες οργανωμένες ανα ηλικιακές κατηγορίες που επαιρναν μέρος σε δημόσιες εορτές. 
Αυτο ειναι κατι το οποιο μας το διδασκει ο Αριστοκλης ο υπατος των Φιλοσοφων,
Οι μουσικες των Ελληνων Σπαρτιατων προετοιμαζαν τα παιδια για να γινουν γεναιοι ανδρες και τρομεροι πολεμιστες.
Η μουσική αγωγη, κατείχε την πιο εξεχουσα θεση στην εκπαίδευση των αρχαιων
Αθηναιων,
Εκεινους τους αιωνες εαν δεν γνωριζε καποιος να  παίξει λύρα, αυτο σημαινε οτι ηταν απαιδευτος,
Η ψυχικη ευφορια μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικης δεν πρεπει να ειναι η πρωτη προτεραιοτητα αλλά να είναι  το οχημα για να εξελιχτεί ο χαρακτήρας και η ηθικες αρχες.
Τα σωστα ειδη μουσικης συμβαλλουν στην διαμορφωση του χαρακτηρα για αυτο μπορουν να χρησιμοποιηθουν στην εκπαίδευση. 
Η δυνατότητα της  μουσικης στην απόκτηση των ηθικών αρετών  μας οδηγει στις εναρετες πραξεις για την μητερα πατριδα.
Η παιδεία και η διαγωγὴ ειναι οι βασιικοτεροι στοχοι της αυθεντικης Ελληνικης παιδειας., 
Ενας ανθρωπος ο οποιος δεν γνωριζει  μουσικη δεν θα ωφεληθεί αρκετα με την ακρόαση των κατάλληλων ειδων μουσικής. 
Η σημαντικη βελτίωση στην παιδεια, στα ηθη, και στον χαρακτηρα  γινεται μονον με τις μουσικες γνωσεις.
Συμφωνα με τον υπατο των φιλοσοφων η μουσικη δημιουργια ειναι αντιγραφη και μιμηση των αισθητων  Ο αισθητος κοσμος ειναι η απεικονιση των ιδεων, ο οποίος κατ ουσιαν ειναι η πραγματικη ζωη. 
Στις μουσικες και στους ρυθμους εχουμε την εκφραση των βασικων ανθρωπινων  συναισθηματων  όπως είναι ο θυμός, αλλά και οι αρετες, όπως είναι η σωφροσύνη και η γεναιοτητα, η τιμιοτητα, η δικαιοσυνη. η λογικη, . 
Η δύναμη των σωστων ειδων μουσικης αυνισταται  στι; επιρροες που ασκουν στις ψυχικες διαθεσεις και την πνευματικη διαυγεια. 
Τα δύο αυτα στοιχεία αποτελουν το ηθος και τις αρετες των μουσικων ειδων. 
Οι μουσικες αρετες ειναι ο βασικος πυρηνας στην φιλοσοφικη διασταση του Αριστοκλη  περι μουσικης.
Ο μεγαλυτερος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει οτι η μελωδίες, οι ρυθμοι και οι λόγοι, διαμορφωνουν τον χαρακτήρα , επιδρώντας πολυ θετικα στα ανθρωπινα συναίσθημα . 
 Διοτι η μουσική ανηκει στα ωφελιμα πραγματα, και η αρετη σχετίζεται με το να χαιρομαστε, να αγαπαμε και να μισουμε με τον σωστο τροπο.
Ολοι οι γνησιοι Ελληνες να μαθαινουν να ξεχωριζουν τα σωστα ειδη μουσικησ τα οποια δημιουργουν ευπρεπη ήθη και οδηγουν στις εναρετες πραξεις. 
Τα σωστα ειδη μουσικης μεσα απο τους στιχους , τους ρυθμους και τις μελωδιες δημιουργουν στα μυαλα των ακροατων και των μουσικων αξίες όπως η ελευθερία, η ανεξαρτησία και η ηρωική συμπεριφορά των Ελληνων στρατιωτών στις μάχες.
Ο Αριστοκλης στηριζει την Δωρικη μουσικη και ειδικα την υποκατηγορια η οποια δημιουργει γεναιους Ελληνες στις μαχες και στους πολεμους.


Στο σημειο 339 της Πολιτείας,ο Αριστοκλης, αναφερει τα είδη μουσικων αρμονιών  που πρεπει να ακουνε οι αρχαιοι Αθηναιοι.
Πολιτεία Γ, 399.a.5-b3: Οὐκ οἶδα, ἔφην ἐγώ, τὰς ἁρμονίας, ἀλλὰ κατάλειπε ἐκείνην τὴν ἁρμονίαν, ἣ ἔν τε πολεμικῇ πράξει ὄντος ἀνδρείου καὶ ἐν πάσῃ βιαίῳ ἐργασίᾳ πρεπόντως ἂν μιμήσαιτο φθόγγους τε καὶ προσῳδίας, καὶ ἀποτυχόντος ἢ εἰς τραύματα ἢ εἰς θανάτους ἰόντος ἢ εἴς τινα ἄλλην συμφορὰν πεσόντος, ἐν πᾶσι τούτοις παρατεταγμένως καὶ καρτερούντως ἀμυνομένου τὴν τύχην· 
ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ-ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ.
ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ.
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. 
  
Αυτες οι κατηγοριες μουσικης, δημιουργησαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. 

Την δημιουργια ηθους μεσα απο την μουσικη παιδεια μας την διδαξε  ο  
υπατος των Ελληνων 
φιλοσοφων ο Αριστοκλης στην Πολιτεία.
  
Ο Αριστοκλης μιλησε για την μουσικη ως κυριο μάθημα της βασικης εκπαιδευσης των παιδιων στην Αρχαια Αθήνα. 
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε ​αναφερει​ ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ​ψυχη ολου του σύμπαντος ​διοτι προσφερει τα παντα στους ανθρωπους. 

Ο Αριστοκλης είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ​ψυχης και σωματος την Δωρικη μουσικη, η αρχαία μουσική κλίμακα  αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής. 



Οι αγιοι ιεραρχες επιβεβαιωνουν τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους ότι η μουσικη είναι η επιστημη η οποια μεσα από τους ηχους και της σωστες μελωδιες προσφερει ανεκτίμητα στην διαπλαση των σωστων χαρακτηρων και στην εξελιξη του Ελληνικου εθνους. 



Το ηθος στην μουσικη διαμορφωνει τον χαρακτηρα το πνευμα και την ψυχη του καθε ανθρωπου. 













Μεσα απο τις αρετες της σωστης Ελληνικης μουσικης  γεμιζουν οι ψυχες μας με ενθουσιασμο, αγαπη και καλοσυνη. 










Οπως μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων με βαση το μετρον αριστον οτι το τελειο πολιτευμα ειναι ο συνδυασμος της ολιγαρχιας με την δημοκρατια.

Το ιδιο μας διδασκει σχετικα με την Δωρικη μουσικη, διοτι ειναι το ειδος μουσικης το οποιο δημιουργει ενδιαμεσους χαρακτητηρες οι οποιοι δεν ειναι ουτε πολυ σκληροι αλλα δεν ειναι και μαλθακοι.

ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΑ,



Η σωφροσυνη και η ανδρεια καταστρεφονται απο την υπερβολη, ειτε απο την ελλειψη και την αμαθεια, ενω διατηρουνται με το μετρον αριστον. 
Τα αισθηματα ειναι σημαντικα στοιχεια της αρετης. 
Ειναι στην φυση του ανδρειου χαρακτηρα να νιωθει φοβο, αλλα και παραλληλα και θαρρος. 
Ενας Ελληνας πολεμιστης παντοτε αισθανεται φοβο κατά τη διαρκεια των πολεμων,  αλλά διότι το θάρρος του ειναι περισσοτερο απο τον φοβο που νιωθει, κερδιζει τις μαχες.
Ο ανδρειος Ελληνας ειναι σε θεση  να κρατησει μια σωστη ισορροπια αναμεσα σε αυτα τα δυο βασικα συναισθηματα.
Εαν ο φοβος υπερεβαινε το μετρο η δεν υπηρχε καθολου μεσα στις ψυχες τοτε οι 
Ελληνες
πολεμιστες δεν θα ηταν γεναιοι.
Οι σωστοι χειρισμοι και η καλλεργεια των συναισθηματων  μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικων αρμονιων μας οδηγουν  στους ανδρειους χαρακτηρες. 
Η ηθικη αρετη, αποκταται μεσα απο τις καταλληλες μουσικες συνθεσεις, 
οι οποίες μας
οδηγούν στις ενάρετες πράξεις. 

Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 







Εξαιτιας των χρηστων ηθων, του χριστιανισμου και της αρχαιοελληνικης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.




Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη) και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 




Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 


Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. 

ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ.



Ο Χριστος αξιωσε αυτον τον υπεροχο Ελληνα να ξεπερασει σε επιτευγματα τον μεγα Αλεξανδρο και να κρατησει δια παντος ζωντανο το Ελληνικο εθνος.


Ο βασιλιας Ηράκλειος ξεπερασε σε αρκετους τομεις τον M. Αλεξανδρο και κρατησε ζωντανη την Ελλαδα στην πιο κρισιμη ιστορικη καμπη ολων των εποχων.

Εάν δεν υπηρχε ο Ηράκλειος παρα τα χρηστα ηθη των προγονων μας η Ελλαδα θα ειχε σκλαβωθεί στους περσες.
  
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο- ρωμαικο θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. 



Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα.

Στους αγιους τοπους εκτος από της αγριες    σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου,
εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα    περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια.
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο.
Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας.


  
Ακομη και ο Μεγας Αλεξανδρος, με εμπειρους στρατηγους, με περισσοτερους στρατιώτες σε σχεση με τον Μεγα Ηρακλειο δεν επετυχε τα επιτευγματα του Ελληνα αυτοκρατορα απο την Καππαδοκια. 
Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο, ο πρωτος 
Ελληνας χριστιανος βασιλιας Ηράκλειος εκαναν  οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. 
Ειχαμε δηλαδή εισβολή και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
Στα αυτοκρατορικα παλατια της βασιλευουσας ολους εκεινους τους αιωνες, οι προγονοι μας ειχαν καθορισει συγκεκριμενες ωρες κατα τις οποιες σε καθημερινη βαση, ειχαμε ψαλμωδιες. 
Η μουσικη ειναι το πιο σημαντικο μαθημα για την διαμορφωση των γνησιων Ελληνων.
Σε συνδυασμο με την Ορθοδοξια, την κατηχηση, τα χρηστα ηθη, την ιστορικη γνωση, το αθλημα του παγκρατιου,ειναι διαχρονικα αποδεδειγμενο οτι θα δημιουργθουν Ελληνες ανωτερης και  ανωτατης ποιοτητας. 
Μην ξεχαντε το σπουδαιοτερο ολων, οτι ειμαι ο μοναδικος Ελληνας σε ολοκληρο τον κοσμο ο οποιος σας προτεινει αυτον τον συνδυασμο για την εθνικη μας επιβιωση.  

Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
















Μουσικο Σχολειο Βολου - Δρομοι του Αρχαγγελου. - YouTube

























ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2018 :



Ελληνες θα πρεπει να γνωριζετε ότι για την εγγραφή μαθητών-

τριών για το σχολικό έτος 2018-2019, οι γονείς ή κηδεμόνες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλουν αίτηση στα Μουσικα Σχολεία κατά τις εργάσιμες μέρες του χρονικού διαστήματος 02 Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2018.


Στα Μουσικά Σχολεία (Α’ Γυμνασίου) εγγράφονται ως μαθητες οι απόφοιτοι Δημοτικού, εφόσον επιτύχουν σε εξετάσεις που διενεργούνται για την επιλογή μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη των Μουσικών Γυμνασίων.


Για την εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια) για το σχολικό έτος 2018-2019, οι γονείς-κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής στο Μουσικό Γυμνάσιο της περιοχής τους (σύμφωνα με τα συνημμένα) από τις 2 Μαΐου έως τις 31 Μαΐου 2018.

Οι γονείς-κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών των Μουσικών Σχολείων Αττικής μαζί με την αίτηση στο Μουσικό Σχολείο οφείλουν να προσκομίσουν λογαριασμό ΔΕΚΟ ή άλλο αξιόπιστο αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση μονίμου κατοικίας τους.




Η διαδικασία επιλογής θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα Μουσικά Σχολεία της χώρας.



Η διαδικασία επιλογής θα πραγματοποιηθεί τις εργάσιμες ημέρες από 20 έως 25 Ιουνίου 2018 και θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε όλα τα Μουσικά Σχολεία την Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018 και ώρα 10.00 με τη γραπτή εξέταση των υποψηφίων [ακρόαση ηχητικού δίσκου (cd)]. 



Σε περίπτωση που δεν επαρκούν οι αίθουσες ή η υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου για την ταυτόχρονη διενέργεια της γραπτής εξέτασης όλων των υποψηφίων, η εξέταση πραγματοποιείται διαδοχικά ανά ομάδες υποψηφίων με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου, έτσι ώστε οι ομάδες να μην έρθουν σε επικοινωνία μεταξύ τους μέχρι το πέρας της γραπτής εξέτασης όλων των υποψηφίων. 


Μετά την ολοκλήρωση της γραπτής εξέτασης η διαδικασία εισαγωγής θα συνεχίσει την ίδια ημέρα με την εξέταση των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή. 

Αναλόγως του αριθμού των αιτήσεων η διαδικασία της εξέτασης των υποψηφίων από την αρμόδια επιτροπή δύναται να διαρκέσει έως τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018.



Για το πρόγραμμα των εξετάσεων, τα θέματα των εξετάσεων, τη βαθμολόγηση και τις εγγραφές των μαθητών ισχύει η με πρωτ. 58167/Δ2/13-04-2018 Υ.Α. «Λειτουργία Μουσικών Σχολείων» (Β΄ 1371). 



Οι θεματικές ενότητες, στις οποίες αξιολογούνται οι υποψήφιοι είναι:
«Ρυθμός», «Ακουστική Ικανότητα», «Φωνητική Ικανότητα», «Διάκριση Ηχοχρωμάτων» και προαιρετικά ένα μουσικό όργανο (Ευρωπαϊκό ή Παραδοσιακό) σε επίπεδο αντίστοιχο τουλάχιστον της κατωτέρας σχολής.



Η διαδικασία εξέτασης (για την εισαγωγή Α' Γυμνασίου) είναι σχετικά απλή και αναφέρεται σε μαθητές/τριες που δεν έχουν προηγούμενη σχέση με τη μουσική.


Η μόνη απαίτηση των εξετάσεων είναι ο εξεταζόμενος να διαθέτει φωνητική ικανότητα καθώς και σωστή αντίληψη ρυθμού και μελωδίας.


Ο τρόπος βαθμολόγησης και επιλογής των υποψηφίων μαθητώ/τριων, είναι ίδιος για όλα τα Μουσικά Σχολεία της χώρας και δεν έχει αλλάξει εδώ και πολλά χρόνια. 

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ.

ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ 
Από τις περιοχές: Α. Ανατολικής Αττικής: Γέρακας, Παλλήνη, Λαύριο, Καλύβια, Κερατέα, Κρωπία, Μαρκόπουλο, Παιανία, Γλυκά Νερά, Αρτέμιδα, Ραφήνα, Ν. Μάκρη, Μαραθώνας, Σπάτα, Διόνυσος, Δροσιά, Κάλαμος, Αυλώνα, Άγ. Στέφανος, Κρυονέρι, Άνοιξη, Καπανδρίτι, Σκάλα Ωρωπού, Ροδόπολη, Ανάβυσσος, Βάρη.

Β. Β΄ Αθήνας, Χαλάνδρι, Πεντέλη, Φιλοθέη, Μελίσσια, Βριλήσσια, Κηφισιά, Μαρούσι, Πεύκη, Ερυθραία, Ψυχικό, Αγ. Παρασκευή, Παπάγου, Χολαργός.
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

α) Α΄ Αθήνας: Όλες οι περιοχές του Δήμου Αθηναίων Κυψέλη, Μεταξουργείο, Σεπόλια, Ταύρος, Κολωνάκι, Αμπελόκηποι, Εξάρχεια, Πατήσια κτλ πλην αυτών των περιοχών α) του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τους δρόμους : Λ. Κηφισού, Τρείς Γέφυρες, Στρ. Καλάρη (ζυγοί αριθμοί), Λ. Ιωνίας (μονοί αριθμοί), Καυταντζόγλου (ζυγοί αριθμοί), Γαλατσίου (μονοί αριθμοί) και έως τα όρια του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας με το Δήμο Γαλατσίου και το Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας -Ν. Χαλκηδόνας (Ωρωπού, Σινοπούλου κτλ.). και β) του 2ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τις οδούς/Λεωφόρους: Κοκκινοπούλου (από Λεωφ. Κατεχάκη), Ούλωφ Πάλμε, Υμηττού (μονοί αριθμοί), στη συμβολή της με τη Φορμίωνος, Ηλία Ηλιού (μονοί αριθμοί), Αμβροσίου Φραντζή (ζυγοί αριθμοί) και Καλλιρόης (μονοί αριθμοί), μέχρι και τη συμβολή της με τη Λεωφ. Συγγρού.


β) Γ΄ Αθήνας: Αιγάλεω, Χαϊδάρι περιοχή που συνορεύει με το Αιγάλεω έως τη Λεωφόρο Αθηνών (ρεύμα εισόδου προς Αθήνα) , Αγ. Βαρβάρα.

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΛΙΟΥ.

Από τις περιοχές:
α) Α΄ Αθήνας: Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Χαλκηδόνα, Γαλάτσι, Πατήσια από τις περιοχές του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τους δρόμους : Λ. Κηφισού, Τρεις Γέφυρες, Στρ. Καλάρη (ζυγοί αριθμοί), Λ.Ιωνίας (μονοί αριθμοί), Καυταντζόγλου (ζυγοί αριθμοί), Γαλατσίου (μονοί αριθμοί) και έως τα όρια του 5ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας με το Δήμο Γαλατσίου και το Δήμο Ν. Φιλαδέλφειας -Ν. Χαλκηδόνας.

β) Β΄ Αθήνας: Ν. Ιωνία, Αλσούπολη, Ν. Ηράκλειο, Λυκόβρυση, Μεταμόρφωση.

γ) Γ΄Αθήνας: Χαϊδάρι (εκτός της περιοχής που συνορεύει με το Αιγάλεω έως τη Λεωφόρο Αθηνών πλευρά ρεύματος εισόδου προς Αθήνα) Περιστέρι, Αγ. Ανάργυροι, Καματερό, Ν. Λιόσια, Πετρούπολη.


δ) Ανατολικής Αττικής: Θρακομακεδόνες, Αχαρνές.
ε) Δυτικής Αττικής: Άνω Λιόσια, Ασπρόπυργος, Βίλια, Ελευσίνα, Ερυθρές, Ζεφύρι, Μαγούλα, Μάνδρα, Μέγαρα, Ν. Πέραμος, Φυλή.

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΙΜΟΥ


Από τις περιοχές:
α) Α΄ Αθήνας: Δάφνη, Υμηττός, Καισαριανή, Ηλιούπολη, Βύρωνας, Καρέας, Ζωγράφου-Ιλίσια και τις περιοχές του 2ου Διαμερίσματος Δήμου Αθήνας που περικλείονται από τις οδούς/Λεωφόρους: Κοκκινοπούλου (από Λεωφ. Κατεχάκη), Ούλωφ Πάλμε, Υμηττού (μονοί αριθμοί), στη συμβολή της με τη Φορμίωνος, Ηλία Ηλιού (μονοί αριθμοί), Αμβροσίου Φραντζή (ζυγοί αριθμοί) και Καλλιρόης (μονοί αριθμοί), μέχρι και τη συμβολή της με τη Λεωφ. Συγγρού.
β) Δ΄ Αθήνας: Καλλιθέα, Μοσχάτο, Ν. Σμύρνη, Γλυφάδα, Ελληνικό- Αργυρούπολη, Άλιμος, Π. Φάληρο, Αγ. Δημήτριος.
γ) Ανατολ. Αττική: Βούλα, Βουλιαγμένη.


ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ 

Το μουσικο σχολειο Πειραια καλυπετει ολες τις περιοχές της Περιφερειακής ενότητας Πειραιά.



Πίνακας

Πίνακας Σχολείων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου