Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 19, 2019

Οι κίναιδοι στην αρχαία Ελλάδα και στο Βυζάντιο


Γράφει η Ειρήνη Κομνηνού*

Ο βίος των κιναίδων είναι βδελυρός, αίσχρός και άθλιος; "Πλάτων-Γοργίας",στο 494e




Οι αρχαίοι Έλληνες καταδίκαζαν την ομοφυλοφιλία. Ενδεικτικά έχω επιλέξει μερικά αποσπάσματα απο την αρχαια ελληνικη γραμματεια τα οποία καταρρίπτουν τις συκοφαντίες εις βάρος των προγόνων μας.


Πλάτωνος Νόμοι 636c

Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν.



Είναι κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους,ενώ η επαφή των αρσενικών με τα αρσενικά και των θηλυκών με τα θηλυκά εiναι ενάντια στην φύση .


Οι νεοταξιτες συκοφαντούν τον Πλάτωνα,ως δηθεν υποστηρικτη της ομοφυλοφιλίας,.


Στο έργο του Νόμοι,ο Πλάτων κανει ειδiκη αναφορα σε αυτό το ζήτημα και η οποία είναι σαφώς αρνητική.Πλάτωνας,Νόμοι 636c :


Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν"


Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ (η επαφή) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύσιν (παρά φύσιν.


Για αυτο ο Πλάτων προτείνει πολύ αυστηρές ποινές για όσους σκοπεύουν να παρεκλίνουν από τους νόμους της Φύσεως.


Ή μηδένα τολμάν μηδενός άπτεσθαι των γενναίων άμα και ελευθέρων πλην γαμέτης εαυτού γυναικός, άθυτα δε παλλακών σπέρματα και νόθα μη σπείρειν, μηδέ άγονα αρρένων παρά φύσιν ή το μέν των αρρένων πάμπαν αφελοίμθ’ άν...",




"Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελευθέρους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς".



Ενδεικτiko είναι και το απόσπασμα,από τον Πλουτάρχου στο "Περί Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής Λόγος Α'12".


Εκεi εχουμε την εξής αναφορά: : "Αλέξανδρος δε, Φιλοξένου του της παραλίας υπάρχου γράψαντος, ότι παίς εν Ιωνία γέγονεν οίος ουκ άλλος ώραν και είδος, και πυνθανομένου δια των γραμμάτων ει αναπέμψη, πικρώς αντέγραψεν ω κάκιστ’ ανθρώπων, τι μοι πώποτε τοιούτο συνέγνως, ίνα τοιαύταις με κολακεύσης ηδοναίς;".




"Και ο Αλέξανδρος, όταν του έγραψε ο Φιλόξενος, ο κυβερνήτης της παραλίας ότι υπάρχει στην Ιωνία ένα παιδί που, όμοιο στην ομορφιά του δεν ξανάγινε ποτέ, και ζητούσε να πληροφορηθή με γράμμα, αν ήθελε να του το στείλη, ο Αλέξανδρος του έγραψε απαντώντας αυστηρά: "Ω πιο κακέ απ’ όλους τους ανθρώπους, με ξέρεις ανακατεμένο, ποτέ, με τέτοιες βρωμοδουλειές, για να με κολακεύσης με τέτοιου είδους απολαύσεις."


Η NOMOΘΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


Οι νόμοι στην αρχαία Ελλάδα εiναι χαρακτηριστικοι.



Νόμοι Σόλωνος,Κεφάλαιο 5,άρθρο 332 :



Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω.Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω"},


Εαν κάποιος Αθηναίος γίνει σύντροφος (συνάψει ομόφυλη σεξουαλική σχέση) με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις: Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων,


Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας, συνήγορος του λαού, να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας, να σταλεί ως κήρυκας πολέμου.


Επiσης δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη (ως άμουσος - ανισόρροπος), να μπει σε δημόσιους Ναούς, να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες, να εισερχεται στον ιερό χώρο της αγοράς.


Όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως Κίναιδος αλλά ενεργήσει αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με Θάνατο!}


Ακόμη ο Αιλιανός μας αναφέρει σχετικα :




"O Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε καμία σχέση με αισχρότητες.


Eάν ποτέ κάποιος έφηβος τολμούσε να ανεχθεί ασέλγεια εις βάρος του ή εάν κάποιος άλλος έφηβος επιχειρούσε να ασελγήσει εις βάρος κάποιου άλλου, δεν συνέφερε κανέναν απ' τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη, αφού σε τέτοια περίπτωση ή εξοριζόντουσαν εφ' όρου ζωής από την Σπάρτη ή έχαναν την ζωή τους"

(Αιλιανού στο έργο του «Ποικίλη Ιστορία ΙΙΙΙ, 12)

Στο σημείο αυτό να περάσουμε να δούμε τι αναφέρει σχετικά ο κατά γενική ομολογία όλων των πατριωτών, κορυφαίος Έλληνας σε ηθική, παιδεία, θάρρος, αξιοπρεπεια, ευρηματικότητα-δημιουργικότητα, προσφορά την δεκαετία που διανύουμε ο Άγγελος Γιαννόπουλος :



Καταγγειλτε blog: ΠΕΡΙ ΚΙΝΑΙΔΩΝ (ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΑΣ)

kataggeilte.blogspot.com/2018/05/blog-post_7552.html




Με σκοπο τον αφανισμο του Ελληνικου εθνους διαδιδουν διαφορα πολυ αισχρα ψευδη για τους αρχαιους Ελληνες.


Συμφωνα με τους νεοταξιτες ολοι οι αρχαιοι Ελληνες ηταν κιναιδοι.


Ομως δεν ηταν μονον οι Ελληνες της αρχαιότητος "κίναιδοι", αλλα ηταν και οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.



Εντούτοις οι νομοι που ειχαν οι προγονοι μας κατα την αρχαια και την μεσαιωνικη εποχη εναντια στους αισχρους κίναιδους τους διαψευδουν.


Εάν ηταν υπερ των κίναιδων και ηταν και οι ιδιοι, δεν θα ειχαν τετοιους νομους τους οποιους μαλιστα
εφαρμοζαν με αυστηροτητα ολους εκεινους τους αιωνες, εναντια στις παρα φυσιν πραξεις.




Ο Μ. Κωνσταντινος διεταξε το γκρέμισμα ενός δαιμονικου εβραικου ναου της Αφροδίτης, στα Ιεροσόλυμα, διοτι εκει δεν εκδιδοταν μονο κορίτσια, οπους στους υπολοιπους εωσφορικούς ναους της Αφροδίτης, αλλα εκδιδοταν και αγορια ως παθητικοι ομοφυλοφιλοι.




Ο Μεγας Θεοδόσιος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος καθιερωσε τον Χριστιανισμο ως επισημη θρησκεια της Ελληνικης- Ρωμαικης αυτοκρατοριας.




Επισης το 390, ένα διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου Α΄ προέβλεπε τη θανατικη ποινη για τον πειθαναγκασμο η το εμποριο ανδρων για πορνεια.

Το 533 ο Ιουστινιανός έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με τη μοιχεία προέβλεψε και για τα δύο αδικήματα την θανατική ποινή.




Ολα αυτά σε συνεχεια των αξιωματων των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων-σοφων και αξιωματουχων της αρχαιότητος, οι οποιοι στους στερουσαν στους κίναιδους όλα τους τα πολιτικα δικαιώματα.


Ειχαμε μεχρι και την θανατικη πεινή αναλογα με την βαρυτητα του ομοφ παραπτώματος.




Κατα την αρχαια κλασικη περιοδο οι κιναιδοι, δεν ειχαν δικαιωμα να γινουν ιερεις, κηρυκες, να καταλαβουν μια θεση στην εκκλησια του δημου.


Επισης δεν ειχαν δικαωμα να κανουν μηνυσεις και να ειναι μαρτυρες κατηγοριας κλπ.




Γενικοτερα δεν ειχαν καμια θεση στην δημοσια ζωη στην αρχαια Ελλαδα.


Πολυ ενδεικτικο ειναι το παραδειγμα του Αισχυνη στον οποιο εκανε μηνυση ενας κιναιδος.




Ο Αισχυνης απεδειξε οτι ο τιμαρχος ηταν κιναιδος και οτι με βαση τους νομους της Αθηναικης πολιτειας δεν ειχε κανενα απολυτως δικαιωμα να κανει μηνυση,






Αμεσως η κατηγορια εναντια στον ρητορα Αισχυνη κατεπεσε και ο τιμαρχος οπως αναφερετε σε καποιες πηγες αυτοκτονησε λιγο αργοτερα.




Ο τρόπος ζωής των αρχαιων Ελληνών και η περί ηθικής αντιλήψεις τους είχαν παντοτε ως αρχη τα χρηστα ηθη και την εγκράτεια.



Για αυτό καυτηριαζόταν με πολύ σκληρό τρόπο η αρωστη ψυχικα πραξη της παιδεραστίας και της ομοφυλοφιλίας, την οποία δικαιως θεωρούσαν εωσφορικη και την πιο αισχρη απο ολες τις πραξεις.





Τα είδη της αρσενοκοιτίας, ήταν τρία: το πρώτο ήταν «το παρ’ άλλων παθεί, το δεύτερο ηταν το ποιήσαι εις έτερον, και το τρίτο και αισχροτερο, το παθείν παρ’ ετέρου και ποιήσαι εις έτερον.


Μεταξυ αλλνω οι προγονοι μας ειχαν την πεποιθεση, ότι αν συναντούσαν καποιο κίναιδο το πρωί στον δρόμο, αυτό ήταν κακός οιωνός.




Το σημαντικοτερο ολων ειναι οτι εαν οι αρχαιοι Ελληνες ηταν κιναιδοι δεν θα ειχαν την γεναιοτητα να πολεμουν επι τοσους αιωνες και να κερδιζουν τοσες πολες μαχες και πολεμους.


Οι κιναιδοι ως θηλυπρεπεις ειναι δειλοι για αυτο δεν εχουν την δυναμη την ψυχικη και την ηθικη για να πολεμησουν.






Ο τραγικος ποιητης Σοφοκλης, στις τραγωδιες του μας αναφερει για τον Λαιο.


Ο Λαιος ο Φοινικας δωδεκαθειστης απο την αρχαια Θηβα ηταν προσκεκλημενος του βασιλια Πελοπα.


Κατα την διαρκεια της φιλοξενιας αυτης ως γνησιος εωσφοριστης του δωδεκαθεου, ερωτευτηκε τον γιο του βασιλια Πελοπα, τον Χρυσιππο.


Για αυτο παρα την θεληση του Χρυσιππου ο Λαιος θα τον βιασει.


Ο Πριγκιπας Χρυσιππος αντιλαμβανομενος πλεον την ανεπανορθωτη βλαβη που του προξενησε ο παρανοικος εωσφοριστης Λαιος θα αυτοκτονησει απο ντροπη.


Στην συνεχεια ο Βαιλιας Πελοπας θα δωσει την εντολη να συλλαβουν τον Λαιο, ομως εκεινος θα επιτυχει να
διαφυγει.


Οταν επεστρεψε ο Λαιος στην Θηβα εξαιτιας αυτης της ανωμαλης πραξης θα ξεκινησουν μια σειρα απο δεινα για τον ιδιο, για την οικογενεια του, αλλα και για ολοκληρη την πολη των Θηβων η οποια δεν ειχε καμια συμμετοχη σε αυτο το απανθρωπο εγκλημα.




Αρχικα τον Λαιο θα τον σκοτωσει ο γιος του ο Οιδιποδας.


Στην συνεχεια ο Οιδιποδας θα παντρευτει την μητερα του, με την οποια θα κανει τεσσερα παιδια.


Μετα ο Οιδοποδας θα τυφλωθει και η μητερα του θα αυτοκτονησει.


Παραλληλα θα αρχισουν και τα πολυ φοβερα δεινα για ολοκληρη την πολη της Θηβας,της οποιας οι κατοικοι σας επαναλαμβανω δεν ειχε καμια απολυτως συμμετοχη στις ανωμαλιες του Λαιου.


Εαν η αρχαια Ελληνικη κοινωνια των Αθηνων αλλα και ολης της Ελλαδος ηταν υπερ των κιναιδων, τοτε σε καμια των περιπτωσεων δεν θα τα εγραφε ολα αυτα ο μεγαλος τραγικος ποιητης ο Σοφοκλης.


Αντιθετος θα εγραφε οτι ο Λαιος με τον Χρυσιππο εγιναν ζευγαρι, εζησαν ευτυχισμενοι και κυλησαν ολα ομαλα.


Ενα ακομη χαρακτηριστικο γεγονος ηταν οτι οταν πηγαν και συμμετειχαν οι Αρμοδιος και Αριστογειτονας μαζι με την αδερφη του Αρμοδιου στα Παναθηναια.


Οι γνησιοι Ελληνες τους απομακρυναν διοτι ηταν κιναιδοι, αλλοδαποι και το κοριτσι ηταν ελευθερων ηθων.


Σε περιπτωση κατα την οποιαν ηταν αποδεκτοι οι κιναιδοι και οι πορνες δεν θα τους απομακρυναν απο τα Παναθηναια.


* Η Ειρήνη Κομνηνού ειναι γυμνάστρια-Personal Trainer καi απόφοιτη της Παιδαγωγικής Ακαδημίας.    


ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ
ΡΑΤΣΙΣΜΟ.



ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΜΝΗΝΟΥ

ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΜΝΗΝΟΥ






































ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ 
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ
ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥΣ
ΖΩΗ. 



ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΙΣ ΑΙΧΣΡΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ 
ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ 
ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ-ΑΤΑΞΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου