Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 22, 2025

Καταγγελία για διπλή χρέωση σε κατάστημα Lidl (εικόνα)

Σοβαρό περιστατικό καταγγέλλει καταναλώτρια σχετικά με διπλή χρέωση που, όπως

υποστηρίζει, έγινε σε αγορά της από το κατάστημα Lidl στην Καλλιθέα, επί της Ελευθερίου Βενιζέλου, στις 17 Νοεμβρίου 2025.

Η καταγγέλλουσα αναφέρει ότι επισκέφθηκε το κατάστημα μόνο μία φορά την ημέρα εκείνη, ωστόσο στην κίνηση της τραπεζικής της κάρτας εμφανίστηκαν δύο χρεώσεις του ίδιου ποσού, την ίδια ημερομηνία και από το ίδιο σημείο πώλησης. Όπως σημειώνει, απέστειλε ήδη σχετικό μήνυμα στην εταιρεία ζητώντας διευκρινίσεις, όμως —όπως υποστηρίζει— «δεν ζήτησαν ούτε τον αριθμό της κάρτας και δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται πραγματικά για την επιστροφή των χρημάτων».


Η καταναλώτρια ζητά ενημέρωση για τα επόμενα βήματα που μπορεί να ακολουθήσει, ενώ επισημαίνει ότι διαθέτει screenshot με τη διπλή χρέωση ως αποδεικτικό στοιχείο.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου