Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 09, 2023

Αν είσαι influencer... πόρτα: Αυτό είναι το «αντι-ξενοδοχείο» που θέλει υπερπλούσιους πελάτες - Οι εξωπραγματικές τιμές και οι σουίτες

Ο κατασκευαστής πολυτελών κοσμημάτων και ρολογιών Chopard άνοιξε διακριτικά ένα «αντι-ξενοδοχείο»

στην καρδιά του Παρισιού αλλάζοντας τα δεδομένα στην πολυτελή φιλοξενία της πόλης του φωτός. Το νέο κατάλυμα φέρει την ονομασία «1 Place Vendome».



Πριν από τα επίσημα εγκαίνιά του στις 15 Νοεμβρίου, δεν υπήρξε ο συνήθης καταιγισμός αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από influencers με μπουρνούζια, που προσποιούνται ότι ξυπνούν φυσικά σε ένα από τα πολυτελή 15 δωμάτια και σουίτες, cafe cremes και πρωινό με κρουασάν τοποθετημένα αισθητικά σε τσαλακωμένα κρεβάτια.



Ούτε οι σελίδες του ξενοδοχείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωνάζουν για προσοχή. Μάλιστα, όταν το CNN έγραψε για το ξενοδοχείο, η σελίδα του στο Instagram έχει μία ανάρτηση και λίγο περισσότερους από 250 followers.



Το ίδιο το ξενοδοχείο, το οποίο καταλαμβάνει τους ορόφους πάνω από την υπάρχουσα μπουτίκ Chopard στην αριστοκρατική πλατεία Place Vendome, είναι επίσης εύκολο να το χάσει κανείς, καθώς δεν υπάρχει καμία επώνυμη σήμανση που να αναγγέλλει την παρουσία του.


Είναι το είδος της διακριτικότητας που συνάδει με έναν από τους πιο φιλόδοξους τρόπους ζωής σήμερα: Την ήσυχη πολυτέλεια. Αλλά ενσαρκώνει επίσης μία από τις μεγαλύτερες τάσεις μάρκετινγκ στον κόσμο της πολυτέλειας, το stealth λανσάρισμα.











«Υπάρχει μια αυξανόμενη πελατεία που αναζητά την αποκλειστικότητα και την ιδιωτικότητα», δήλωσε στο CNNi ο σύμβουλος του έργου Didier Le Calvez, ένας βετεράνος της φιλοξενίας, στο χαρτοφυλάκιο του οποίου περιλαμβάνονται πολυτελή ξενοδοχεία όπως τα Four Seasons George V και Le Bristol στο Παρίσι και τα The Plaza και The Pierre στη Νέα Υόρκη.


Αφού περάσουν από τις εξωτερικές μπλε πόρτες και ανοίξουν μια σφυρήλατη σιδερένια πύλη, στην οποία αναγράφεται διακριτικά το καλλιγραφικό «C» της Chopard, οι πελάτες εισέρχονται σε ένα ψηλοτάβανο φουαγιέ όπου τους υποδέχεται ο μπάτλερ του ξενοδοχείου. Δεν υπάρχει ρεσεψιόν, ούτε σκηνές με επισκέπτες που στριμώχνονται στην ουρά για να κάνουν check in ή check out. Μόνο ένα μνημειώδες πέτρινο τζάκι του 18ου αιώνα, μια μεγάλη σκάλα και μια καλλιτεχνική εγκατάσταση με ένα γιγάντιο κολιέ από χάντρες γυαλιού Murano, από τον εικαστικό Jean-Michel Othoniel.


Το check-in γίνεται σε ένα μικρό γραφείο στον δεύτερο όροφο, όπου οι κοινόχρηστοι χώροι είναι διαμορφωμένοι σαν αρχοντικό σπίτι: σαλόνι, βιβλιοθήκη, μπαρ και ένα μυστικό cigar lounge, κρυμμένο πίσω από έναν τοίχο με ψεύτικη βιβλιοθήκη.


Επίσης, στον ίδιο όροφο βρίσκεται ένα από τα highlights του ξενοδοχείου, ο «Χειμερινός Κήπος», ένα καθιστικό με γυάλινη οροφή που λούζεται στο φυσικό φως, μπροστά σε μια ψηφιδωτή τοιχογραφία που αποτίει φόρο τιμής στη συλλογή Animal World του οίκου Chopard. Αποτελούμενη από χιλιάδες γυαλισμένους πολύτιμους λίθους καμπουσόν, απεικονίζει μια εξωτική σκηνή ζούγκλας με παγώνια, λεοπαρδάλεις, μαϊμούδες και πεταλούδες.


Πόσο κοστίζει μια διανυκτέρευση
Η πρόσφατη ανακαίνιση του κτιρίου από τον σχεδιαστή Pierre-Yves Rochon διήρκεσε τέσσερα χρόνια. Οι τοίχοι γκρεμίστηκαν, τα ταβάνια ψήλωσαν και ο αριθμός των δωματίων μειώθηκε στο μισό (ο προηγούμενος ενοικιαστής του κτιρίου ήταν επίσης ξενοδοχείο) για να δημιουργηθούν 10 σουίτες και πέντε δωμάτια. Οι τιμές ξεκινούν από 14.000 ευρώ ανά διανυκτέρευση για τις σουίτες και από 1.400 ευρώ για τα απλά δωμάτια.


Ενώ το Παρίσι διαθέτει αρκετά αρχοντικά του 17ου-19ου αιώνα που έχουν μετατραπεί σε boutique ξενοδοχεία, ο Le Calvez λέει ότι το 1 Place Vendome ανεβάζει τον πήχη. «Η τοποθέτησή μας είναι αυτή ενός αντι-ξενοδοχείου. Δεν πρόκειται να γίνουμε η νούμερο ένα επιλογή για τους επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά το Παρίσι, υπάρχουν πολλά υπέροχα ξενοδοχεία που μπορούν να καλύψουν αυτή τη θέση. Απευθυνόμαστε περισσότερο σε κάποιον που έχει ήδη δει ένα μεγάλο μέρος της φιλοξενίας στο Παρίσι και αναζητά μια νέα προοπτική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου